Aviseringar
Rensa alla

TÄVLING: Vinn Xbox 360-spel!


Ämnesstartare

Vilket är ditt favoritspel för regniga sommardagar?

Skriv ditt svar här i tråden så plockar vi en vinnare när vi är tillbaka från semestern den 1 augusti. I potten ligger fyra stycken Xbox 360-spel.

Image

Lycka till! [party]


   
Citera

Något Crash Bandicoot spel, mitt absoluta favorit är Crash Team Racing [y]


   
SvaraCitera

Förspel


   
SvaraCitera
Åtta

Minspel.


   
SvaraCitera

Heavy Rain
Så ser världen ännu mörkare ut.


   
SvaraCitera

Mass Effect 2


   
SvaraCitera

Silent Hill Downpour torde ju - om vi bortser från den lilla detaljen att spelserien dog när Team Silent lämnade och har varit totalt värdelös sedan dess - passa perfekt för ändamålet. Med detta skrivet ser jag det som en smärre skandal om jag inte utses till vinnare. Dessutom ska jag skaffa en 360 inom kort.


   
SvaraCitera

Portal (1 och 2)
Annorlunda spel som utmanar en sommarslö hjärna lite lagom, och vem kan låta bli att älska en sarkastisk, passivt agressiv AI som GLaDOS? Enda nackdelen med dem är att de är så korta att man lätt spelar igenom dem på ett par timmar...


   
SvaraCitera

Lätt Halo Reach. Vad är bättre att spela när man måste få ut sin ilska över att sommaren i Sverige bara består av regn.

Skjuter man folk mår man bättre.

I promise.


   
SvaraCitera

Neverwinter Nights 2 och dess expantioner. Finns inget roligare än att sitta och spela det när man inte har spelat det på ett bra tag.

För övrigt älskar jag regn och är helst ute och njuter av det, men det är ju lika skönt att höra det på fönsterutan medan man spelar. TRIVIA ABOUT ME IN YO FACE


   
SvaraCitera

Skyrim. Vi gillar att spela ensamma. E3-mässan missar det varje år. Gaming är inte en familjeangelägenhet. Gaming är inte roliga stunder med pappa och skoj-skoj med mamma.

Spel handlar om spänning, om rädsla, om atmosfär. När det regnar ute, när det är sol och fint väder, när vänner festar och röker och har kul, så gör gamers sin grej. Vi vill inte bli störda, vi vill inte få massor av sms. Vi vill drömma oss bort till en verklighet där vi får vara exakt vem vi vill. Ibland bara för att pröva. Vissa saker mår vi sämre av, andra älskar vi. För Gaming är inte en konst. Det är en livstil. Det är en sport. Det är att sparka-på-bollen-och-pricka-målet av den ingångna. Så vilket spel förespråkar inte det mer än Bethesdas Skyrim Vilken utvecklare låter oss inte vara just den personen? Vilket spel låter oss inte vara precis vad vi både hatar och älskar. Bara för att. Bethesda. Bethesda. Bethesda. Bethesda

Ser du det berget? Du kan klättra det. Jävlar. Jag kan faktiskt klättra det.


   
SvaraCitera

Gears of war underbart spel för regniga sommardagar [bigsmile]


   
SvaraCitera

Red Dead Redemption. Att rida på sin häst emot solnedgånger kompenserar varje gång det regnar ute. Atmosfären i det spelet är så vacker att stämningen nästan antar fysisk form.


   
SvaraCitera

Dirt3 är ett roligt spel att spela med kompisar eller online . [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Czar
 Czar

Jag tycker assassin's creed 3 är fantastiskt spel. För mig passar den perfekt för trista dagar och regniga dagar.
I assassin's creed 3 får jag uppleva spänning när jag omringas av mängder soldater. Jag älskar grafiken, för den är så verklig.

Jag gillar hoppa på taken för det känns som spiderman, fast då det är i medeltiden då det är som häftigast, med svärd och allt.

Omgivningen i spelet är så verklig. Vart än man går ser man människor, gamla städer och vakter som patrullerar. Det svåraste är att klara av tungt beväpnade soldater som är svåra att ta sig förbi. Jag gillar de olika miljöerna så som snötäckta platser, unika städer och skeppen som man kan klättra upp på.


   
SvaraCitera