Aviseringar
Rensa alla

Tafs på ung


mens:

det handlar inte om sexism utan om att se vad en grupp utsätts för och hur segregerade könen fortf är

Du får som sagt göra som du vill, jag viker mig icke för din sexism.


   
SvaraCitera

mens:
Såhär är det tyvärr överallt i stora folkhoper. Män behöver lära sig veta lite jävla hut. Men så lär det väl inte bli.

Kvinnor måste lära sig lite vett också tycker jag 🙂 Men jag antar att kvinnor föds med ovett och så lär det väl förbli. <din logik =) ha en bra dag tjejen

Men jag förstår dig. Du hatar män, det är ok. Jag hatar invandrare, det är (inte) ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Tyvärr kommer inga som beter sig så att svara dig i tråden.Glad

Nej, det är klart. Men skulle ändå vilja att "sånna" människor läser detta och tänker på det Glad


   
SvaraCitera

övervakaren:

Nej, det är klart. Men skulle ändå vilja att "sånna" människor läser detta och tänker på det Glad

Ja det vore bra, svårt att förstå hur de resonerar..


   
SvaraCitera
mens
 mens

storablodådrerpumpade:

Kvinnor måste lära sig lite vett också tycker jag 🙂 Men jag antar att kvinnor föds med ovett och så lär det väl förbli. <din logik =) ha en bra dag tjejen

Men jag förstår dig. Du hatar män, det är ok. Jag hatar invandrare, det är (inte) ok.

googla patriarkat är du snäll. men kul att du är rasist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm..

aristoteles:

Ja det vore bra, svårt att förstå hur de resonerar..


   
SvaraCitera

mens:

googla patriarkat är du snäll. men kul att du är rasist.

Kul att vi har en manshatare 😉 Det är lika illa, om inte värre, då du hatar ALLA män, dvs du har hat för mer folk än jag. Googla SD eller invandring!


   
SvaraCitera
mens
 mens

herreminje


   
SvaraCitera

Sa du att du inte ville? Ingen kan läsa tankar...


   
SvaraCitera

Det är patriarkatets bultande penis som påminner dig om din plats i samhället lilla vän Rodnar


   
SvaraCitera

Nej, vi ska inte införa aga. Nej, vi behöver inte komma med en påhittad teori om kollektivt förtryck. Nej, de naturliga könsrollerna behöver inte utraderas. 

Däremot behöver dagens ouppfostrade killar och pojkar lära sig respekt och vett. Hur man beter sig mot andra människor. Lära sig att vara gentlemän helt enkelt. 


   
SvaraCitera

Sådant där är skitjobbigt. Var på en konsert en gång och en främmande kille frågade vad jag heter. Hann typ... öppna munnen för att svara, sedan hade han plötsligt tryckt ner sin tunga i min hals. Blev rätt så jävla ställd.


   
SvaraCitera
mens
 mens

NiklasW: Nej, de naturliga könsrollerna behöver inte utraderas.

naturliga?


   
SvaraCitera
mens
 mens

terrormat: Hann typ... öppna munnen för att svara, sedan hade han plötsligt tryckt ner sin tunga i min hals.

Shockerad


   
SvaraCitera

terrormat:
Sådant där är skitjobbigt. Var på en konsert en gång och en främmande kille frågade vad jag heter. Hann typ... öppna munnen för att svara, sedan hade han plötsligt tryckt ner sin tunga i min hals. Blev rätt så jävla ställd.

var han snygg?


   
SvaraCitera