Aviseringar
Rensa alla

Tagen av min killes bror


Ämnesstartare

Detta hände för en vecka sedan.
Jag var ute och skulle ha kul med min kompis.
Helt plötsligt kommer jag inte ihåg någonting om vad som hänt.
Min kompis har fått återberättat.
Hur som helst jag hade blivit väldigt aggresiv, slagit ner min bästa kompis. Försökt göra självmord och gått och bråkat med allting.
Min kompis såg direkt att detta inte handlade om alkohol.
Då jag endast hade 2 glas vin i kroppen.
Hon hämtade vår granne. Och jag försöker ringa min kille (som då var bortrest). Inget hände, så jag ringde hans bror.
Han hjälpte tydligen mig hem. Och när ja kommer hem till min killes hus så sa ja lägga mig i hans säng. Då märker jag att sängen är borta.
Vet inte hur men tydligen så somnade jag.
Vaknar till av att hans brorsa står och knullar mig bakifrån.
Jag får panik men känner att jag inte har någon ork i kroppen till att göra något. Ingen energi alls.
Mår skit dåligt.
Springer där ifrån på morgonen.
Bestämmer mig tillslut efter många om och men.
att jag måste berätta för min Kille.
Min kille tror inte på mig, och tror att jag ljuger. Och vill aldrig ha någonting med mig att göra längre.
Det känns hårt att han som jag trodde skulle förstå tror att jag ljuger.

Vad gör jag nu? Har grov ångest. HJÄLP HJÄLP !


   
Citera

[tard]


   
SvaraCitera

Polisanmäl.


   
SvaraCitera

Men det blir väl ord mot ord. Sådant ska man anmäla direkt.

Du kan ju låta några killkompisar behandla honom med brännbollträn. Det tycker jag vore skoj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du kan ju låta några killkompisar behandla honom med brännbollträn. Det tycker jag vore skoj.

Glöm inte kärringträet bara, daska dem i stjärten så att de blir röda som jordgubbar.


   
SvaraCitera

Jag har lite svårt att tro att det där bara handlade om två glas vin, hade du tagit någon medicin? Droger?

Om du nu menar allvar så anmäl svinet.


   
SvaraCitera

Anmäl. [tard]


   
SvaraCitera

SidogNid:

Då jag endast hade 2 glas vin i kroppen.

+

SidogNid:

Jag får panik men känner att jag inte har någon ork i kroppen till att göra något. Ingen energi alls.

=
våldtäcktsdrog [sad] => polisanmäl


   
SvaraCitera
zIGGE

Anmäl. Jag tolererar inte sånt, skulle jag fått höra att det hade hänt någon som bor i min närhet så skulle jag åkt ditt och sett till han inte klarar av att resa kuken igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hade du tagit någon medicin? Droger?

två glas vin vad det jag själv vet att jag drack, sen om någon har lagt droger är ingenting jag vet om.
Förmodligen, för att få en sådan här fylla då man bara kommer ihåg små saker av natten/kvällen.. och om de vara skulle handla om 2 glas vni. Det låter inte troligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

våldtäcktsdrog [sad] => polisanmäl

Det tar emot, vet inte om jag orkar med det.


   
SvaraCitera

SidogNid:

Det tar emot, vet inte om jag orkar med det.

överväg vad du kan leva med. 🙁


   
SvaraCitera

Ok, känner med dig verkligen. Samla ihop kraft och ANMÄL!!! du kommer ångra det annars.


   
SvaraCitera

ANMÄL!! för fan


   
SvaraCitera

Fan vad vissa är respektlösa. Men i alla fall så tycker jag att du ska polisanmäla och gå och prata med någon om det som har hänt.


   
SvaraCitera