Aviseringar
Rensa alla

Tagen av min killes bror


Ämnesstartare

han kan väl inte bli anmäld ifall du aldrig sa att du inte ville?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ska nog int dricka alkohol om du r så lätt påvärkad[chocked]
Jävligt taskigt av brorsan. men din kille tror dig inte. så skit i han och anmäl hans bror för våldtäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sugarr:

han kan väl inte bli anmäld ifall du aldrig sa att du inte ville?

Det är just det. Jag kommer inte ihåg (eftersom jag vaknade upp precis under 'akten') .
Jag vet inte om jag har sagt någonting eller om jag sov eller.. men ett litet medvetande kom upp då iallafall.
Så anmälningar så är det ord mot ord egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

du ska nog int dricka alkohol om du r så lätt påvärkad

Jag är 20 år... och den som blir full av sånt ska absolut inte dricka alkohol. så läs igenom allting igen och tänker nogare.
tror du verkligen att det bara handlade om att jag hade druckit lite vin och öl?.


   
SvaraCitera

Terapiiiii


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SidogNid:

druckit lite vin och öl?.

man vet aldrig :O men kompis är inte alls lätt påverkad.. :S så hade vi tjej kväll för typ 3 månadersen. hon drack en starköl och hon blev full av en .__. så ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SidogNid:

Det tar emot, vet inte om jag orkar med det.

Det vet du ju inte om du inte tar dig an en anmälan. Det är ett första steg, inte heller säkert att det finns tydliga bevis som kan gå vidare. Men jag tycker att man ska pröva ut rätten till rättvisa. Annars så får orättvisan övertaget! Man ska göra rätt för både dig själv och samhället.

Men som sagt, det hänger ju på dig...Det du berättat är ett tydligt sexuellt utnyttning när du varit i försvarslöst tillstånd, helt klart. Att du blev drogad/påverkad kanske det inte går att peka ut, men att du blivit utnyttjad i det tillstånd du var är uppenbart. Sånt ska man absolut inte acceptera! Du har vittnen som kan återberätta händelserna, det finns telefonsamtal, du återfick ditt medvetande under akten...

Det är aldrig föresent att göra en anmälan för att markera vad som är rätt och fel. Många som skiter i sånt och då kan ingen hjälpa en.


   
SvaraCitera

Anmäl. Jag vet att det tar emot, men snälla gör det. Du vinner på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämnade du dina glas obevakade under kvällen så att det finns en risk att någon kan ha mixtrat med dem? För att det låter som om att du fick i dig rohypnol ( http://sv.wikipedia.org/wiki/Rohypnol) också kallat våldtäktsdrogen. Nu kanske det är försent att kolla om det finns spår av det i kroppen men du kan ju alltid försöka.


   
SvaraCitera

Sugarr:

han kan väl inte bli anmäld ifall du aldrig sa att du inte ville?

Image


   
SvaraCitera

Sugarr:

han kan väl inte bli anmäld ifall du aldrig sa att du inte ville?

Hon sa inget, då ska man inte sticka i sin korv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

han kan väl inte bli anmäld ifall du aldrig sa att du inte ville?

Sexuellt utnyttjande


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säker på att du typ inte drömt det här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det ett skämt, inte kul

är det sant, polisanmäl honom.
går det inte genom, tycker jag att fanskapet ska dö


   
SvaraCitera