Aviseringar
Rensa alla

Tagen av polisen? Någon?


Ämnesstartare

Jag undrar bara hur många personer har blivit tagna av polisen pga nått? Själv hade råkat ut i förrigår xD


   
Citera
zIGGE

Ingen stor sak, blivigt det eller inte! xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev fångad av en väktare som sedan tillkallade polis. Hade klättrat upp på ett hustak å han trodde jag gjorde inbrott[tard] En riktig idiot var han. Vad skulle jag på taket å göra om jag skulle bryta mig in? Hoppa ned i skorstenen Eller? Ser jag ut som jultomten kanske??[mad][mad]

Poliserna var mkt schysstare och lyssnade på mig när jag förklara så dem släppte mig på platsen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blivit tagen för ett påstått narkotikabrott en gång, fördes till stationen med polisbil, blev förhörd, genomgick pissprov (en jävla pina att stå och försöka få fram dropparna när du har en efterbliven polisaspirant bredvid dig) - allt detta för att snuten var uttråkad och behövde någon att mobba runt lite kvällen i fråga, rekommenderar ej detta till någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prinsen Darren:

Själv hade råkat ut i förrigår xD

xD xD xD
Tokigt grabben!


   
SvaraCitera
zIGGE

haha @ ovanstående. Polis står inte bredvid dig vid pissprov, för det första.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

haha @ ovanstående. Polis står inte bredvid dig vid pissprov, för det första.

stod i dörröppningen, dvs snett bredvid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för mer än att jag varit full
urinera på allmänplats inte bra säger farbror blå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torsdag efter skolan, hade jag lånat min storasysters cykel då min cykel var på lagning.

Sen när jag skulle tillbaks hem tog jag en väg( genom skogen). Jag cyklade skitfort då vägen är tom( ni vet hur det är med gamla vägar i norra sverige) så plötsligt kom en polisbil runt hörnet.

Jag vet inte exakt hur det gick till, jag blundade xD, men jag typ krockade hårt vid den bakre högra sidan av bilen o ralmade av. Det blev lack eller vad man kallar, ett stort vid ärr/streck precis vid lampan så så fult ut.

Polisen kom ur bilen så jag tog cykeln men kedjan hoppade av redan efter 8m ! xD. Istället sprang jag livrädd in i skogen och ut på en annan väg o sedan hem. Jag blev typ lite jagad men tjokisen gav upp sen.


   
SvaraCitera
zIGGE

dazed:

stod i dörröppningen, dvs snett bredvid

Dom får inte tvinga dig till att kissa, däremot kan dom hålla dig kanske tre timmar sen får dom ta blodprov istället, och där syns det tydligen på kortare tid om du intagit något. Så vägra alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

två gånger. stöld och inbrott fast vi gjorde inte ens inbrott, idioterna fattade ingeting


   
SvaraCitera
Bakric

En gång kom polisen hem när jag haft med dynamit till skolan för att ha kul nere i älven på lunchrasten.
Andra gången var när dom tog mig på moppen utan hjälm (1,5k i böter).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vid ett gäng demos + en gång för förargelseväckande beteende (slutade i 800kr böter).

Värsta gången var när jag blev arresterad vid miljömötet i Köpenhamn 2009. Fick sitta på frusen asfalt med händerna i buntband bakom ryggen i fem timmar genom natten, sedan några timmar till efter det på station. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känslan när en polis kommer fram till en och säger "Jaaha ja "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett par gånger


   
SvaraCitera