Aviseringar
Rensa alla

Tagen av snuten med moppe ?


Ämnesstartare

Sha !

Ska trimma moppen nu i vår och jag undrar om ni har blivit tagna av snuten med er trimmade moppe ? i så fall vad hände ? böter ? omhändetagen moppe ?

Serriösa svar plz !

Dold text: PS, snuten är ofta här så de e riskabelt , den är väll här 3-4 ggr i veckan


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

blir böter för mammi & pappi , så din veckopeng kommer antagligen utebli den närmsta tiden[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blev stoppad ett x antal gånger,en gång med laser och en gång när dom helt enkelt hörde att den va sjukt trimmad.tror jag blev stoppad 4 gånger,varav en gång fick jag lämna mitt namn och personnummer.


   
SvaraCitera

Riiikard:

jag undrar om ni har blivit tagna av snuten med er trimmade moppe

nej snuten körde aldrig min moppe så blev inte tagen på det viset[rolleyes] men om man ska vara seriös så ja dom tog mig, men som alltid, farsan fixar deras bilar så dom sa åt mig att åka hem bara x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller så använder du geniknölen och ger fan i det [y]


   
SvaraCitera
Hando

Gör det inte, är inte värt det [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Gör det inte, är inte värt det

varför ?


   
SvaraCitera

orka moppar, köp en cross [bigcheers]


   
SvaraCitera
Hando

Riiikard:

varför ?

Om du åker fast blir det massa skit [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du ska ha trimmat ska du ha erfarenhet till att köra ifrån snuten också.


   
SvaraCitera

Har bara åkt dit för att ha kört utan hjälm en gång, fick 1500kr i böter vad jag minns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

varför ?

Hur värt känns det liksom? Riskera livet och massa böter och grejer för att ha en cool moppe nåt år... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De tar mopeden och det kan hända att du får en prick. Kanske får böter också men det vet jag inte.


   
SvaraCitera

haha jag blev tagen en gång för jag trimma upp min till 120 -.- jag fick bara en varning först. men min brorsa fixa så att jag bara behöver trycka på en knapp som jag har i jackfickan så typ går det tillbaka till 40 xD så den andra gången jag blev stoppad så prova dom köra den... på deras laser stod de typ 100 men när dom körde den gick den max 40 xD haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kompis blev stoppad på en 30-väg när hon körde ca 60, de sa mest åt henne (aja baja fy skäms) och så tror jag hon lämnade sitt namn bara.


   
SvaraCitera