Aviseringar
Rensa alla

Talar ut


Imgood
Ämnesstartare

Jag känner inte igen mig. Jag hade otrolig bra snitt i gymnasiet. pluggade alltid men nu blir jag knappt godkänd på mina tentor på högskolan. Det känns för jävligt. Jag pluggar mycket men det blir inte som jag tänkt. Jag är så otroligt ledsen. Idag hade jag en tenta. det kändes bra på tentan men nu .. 🙁 vill ja bara gråta för jag missat så många poäng 🙁 kan ngn säga ngt och trösta mig?


   
Citera

Du har misslyckats


   
SvaraCitera

Imgood:

Jag pluggar mycket men det blir inte som jag tänkt.

Utveckla!


   
SvaraCitera

Så länge man blir godkänd på tentor ska man vara glad. Spelar inte så stor roll hur man blir det, bara man blir det. Nu vet jag inte vad du pluggar och varför/vad du menar med att du failar, men jag vet fler som har varit mvg-barn i gymnasiet och sen börjat faila på högskolan.


   
SvaraCitera

Jag är rädd för att bli så där.

Var alltid sjukt duktig å plugga osv. Men blev slappare på gymnasiet... och sen blev jag jätteslapp sista året. Å nu har jag tagit en paus i ett halvår, för att sedan i januari kasta mig in i cpsvåra kurser [sad]


   
SvaraCitera

youmademe:

Spelar inte så stor roll hur man blir det, bara man blir det.

Beror väl på om man ska plugga vidare efter kandidat[smile]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Beror väl på om man ska plugga vidare efter kandidat

Hur menar du nu? Går de på betygen efter det? Har jag inte hört iaf.


   
SvaraCitera

youmademe:

Hur menar du nu? Går de på betygen efter det? Har jag inte hört iaf.

Japp master/magister-utbildningar med begränsade platser går på en 100-procentigskala.


   
SvaraCitera

youmademe:

Så länge man blir godkänd på tentor ska man vara glad. Spelar inte så stor roll hur man blir det, bara man blir det.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

youmademe: Så länge man blir godkänd på tentor ska man vara glad. Spelar inte så stor roll hur man blir det, bara man blir det.