Aviseringar
Rensa alla

Tampong - Gör det onte för er också när ni drar ut den?


Ämnesstartare

Jag har användt tampong några gånger men det känns fortfarande lite obekvämt när jag drar ut den.
Jag använder mini & normal men det känns lika obehagligt och gör lite ont varje gång
gör det det för att jag är lite trång eller gör det dte för alla? jag är oskuld men har blivit fingrad av killar men gör det inte själv för jag tycker inte om den sorten av onani

Alltså jag undrar känns det obehagligt och gör lite onte för alla som drar ut den eller spelar trångheten någon roll?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

När jag använde tampong som oskuld gjorde det lite ont när jag badade med den för den svällde upp då. Men nuförtiden så gör det inte lika ont att bada. Tror "trångheten" spelar roll faktiskt...


   
SvaraCitera

Nä, ska vara genomdränkt i blod när man tar ut den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IfICouldDream:

Jag har användt tampong några gånger men det känns fortfarande lite obekvämt när jag drar ut den.

Det kan bero på att du drar ut den för tidigt .En fylld tampong gör inge ont att dra ut.. [cute]


   
SvaraCitera

när jag började använda tampong tyckte jag det var obehagligt, och då använde jag de minsta.
nu använder jag de största men tycker inte det känns nått alls. man vänjer sig typ.


   
SvaraCitera

Är den mycket vit fortfarande när du drar ut den? För det är väldigt obehagligt om man drar ut den för tidigt, så att den inte hunnit bli blodig och så ännu (låter så mysigt [zzz]).
Du kanske inte blöder så mycket att tampong passar dig? Blöder man lite så är nog tampong dumt, just av den anledningen att det blir irriterat och jobbigt att ta ut den när den inte är nerblodad.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och det är förresten mycket en vanesak också. Det tar ett tag innan man vänjer sig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

van nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har aldrig gjort ont, eller jo först kanske. men ja, man vänjer sig bara det att man måste dra så hårt ibland för den sitter som berget där inne 0.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mig är det tvärtom. Är den nästan torr är det inte alls några problem att ta ut den, men är den full och uppsvälld gör det asont [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland gör det ont, då brukar det vara när jag har sovit med den.


   
SvaraCitera

IfICouldDream:

känns fortfarande lite obekvämt när jag drar ut den.

du kan ha satt den fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror kroppen vänjer sig efter ett tag. jag blrjade använda tampong innan jag förlorade min oskuld, det gjorde ganska ont. när jag sedan använde tampong efter min 'debut' (eh fett lmat ord haha?) gjorde det fortfarande ont, det är nog en myt att man förlorar trångheten när man har sex. människor vet inte hur flexibel vaginan är, den kan ta kuk, hålla inne en tampong och klämma ut en unge. helt amazing


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaninkudde:

När jag använde tampong som oskuld gjorde det lite ont när jag badade med den för den svällde upp då.

det kommer inte in någon vatten i fittan, såvida du inte fingrar upp "hålet"..


   
SvaraCitera

snuskmumrik:

det kommer inte in någon vatten i fittan, såvida du inte fingrar upp "hålet".

gör det visst det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör det visst det!

om tampongen sväller upp när man badar har man då inte pillat in den tillräckligt långt in, gör man det så kommer det inte in vatten. vattnet når mynningen och kanske lite till, beroende på hur "stort" det är, men inte så djupt.


   
SvaraCitera