Aviseringar
Rensa alla

tampong precis i slutet?


Ämnesstartare

Jag har värsta i-landsproblemet.

Har haft mens, sedan i typ...fredags/lördags förra veckan, så det är precis på slutet och blo'ar inte så mycket, utan bara lite, lite, lite. Imorgon ska vi ha simlektioner och det ÄR VIKTIGT att jag är med på dessa - dock har jag den satans mens. Och jag har köpt mini-tamponger men:

1. jag har aldrig använt tampong nu.
2. när jag tar in den så lång jag kan så är det skitobehagligt att sitta ner

any tips?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hur mycket är "lite, lite"? Jag har badat utan tampong precis vid mensens slut, (hade bara normalstora tamponger) dock var det i havet.
Om det är obehagligt sitter den troligen fel. Det är bara att trycka på! Har själv aldrig haft problem med tamponger men försök att hitta någon speciell vinkel där du får in den så långt som möjligt, typ sitta ner/huka sig osv. Det är de tipsen jag har[smile]


   
SvaraCitera

är 1 dålig människa som använder tamponger typ hela mensen även om jag knappt blöder

så d går nog!!

Ermieria:

jag har aldrig använt tampong nu.

ååh, då är det nog ingen hit...[sad] var 1 helvete att få dit den första gången minns jag... iofs hade jag aldrig petat där nere heller, så hade rätt dålig koll på hur jag var skapt dessutom.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

iofs hade jag aldrig petat där nere heller, så hade rätt dålig koll på hur jag var skapt dessutom.

[tard]


   
SvaraCitera

Det är konstigt med flickor som inte finner något intresse för sitt könsorgan.


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

[tard]

framtidstron lever:

Det är konstigt med flickor som inte finner något intresse för sitt könsorgan.

uttryckte mig klumpigt, förlåt, menade att jag ej hade koll på hur d var format inuti![no-no]

var 12 el nyligen fyllda 13


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

menade att jag ej hade koll på hur d var format inuti!

Aah iofs är det ju klitoris som är den roligaste prylen när man upptäcker sitt könsorgan.


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Aah iofs är det ju klitoris som är den roligaste prylen när man upptäcker sitt könsorgan.

precis


   
SvaraCitera

Ermieria:

2. när jag tar in den så lång jag kan så är det skitobehagligt att sitta ner

den ska inte så långt in som möjligt. prova dig fram, den ska sitta några cm in.


   
SvaraCitera

sötnos:

en ska sitta några cm in.

va? [shake]

elle okej, tjejers fittor kanske ser olika ut. Men på mig och alla jag diskuterat tamponger med sitter den bäst när den sitter så långt in man kan peta den med ett finger.

Är också en dålig tjej som använder tampong hela mensen oavsett hur mkt eller lite det är. Tror min fitta ej är glad på mig egentligen


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

va? [shake]

"När tampongen är på plats ska den inte kännas. Om den känns sitter den troligen inte tillräckligt långt in och då kan man trycka in den lite till."

http://www.umo.se/Kroppen/Mens/Mensskydd/Tampong/

Vi har väl båda rätt då


   
SvaraCitera

Skaffa minitamponger.


   
SvaraCitera

Ermieria:

any tips?

köp vasselin, sätt det på toppen, sikta mot svanskotan när du för in den typ. det borde gå! vasselinet underlättade som fan för mig iaf.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

köp vasselin, sätt det på toppen, sikta mot svanskotan när du för in den typ. det borde gå! vasselinet underlättade som fan för mig iaf.

låter överambitiöst!


   
SvaraCitera

Köp ministorleken.
Brukade tänka in - uppåt - framåt i början.


   
SvaraCitera