Aviseringar
Rensa alla

Tampong utan mens - ut ifall att?


Du lär ju märka om du får mens den dagen, bättre att bara blöda lite och sen stoppa in en när du vet att du har mens.


   
SvaraCitera

Bada inte [tard]


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

nej det är klart men jag vill helst undvika att mensa öppet framför killen jag stöter på... [bigsmile][wink][crazy]

haha, det är klart att du ska göra! visa honom ditt naturliga jag så han vet vad han ger sig in på lixom!!
nä men.. du får väl offra dig lite, torra slemhinnor är inte hela världen, bara du får the guy of your dreamz


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

finns det nått sätt att känna precis innan den kommer eller att vara säker på att det inte kommer att märkas eller nått?

Det forsar inte i början, gå upp ur bassängen några ggr till toaletten och kolla om du är orolig.


   
SvaraCitera

isola:

Det forsar inte i början

bästa nån har sagt i den här tråden ju, stämmer precis [y]


   
SvaraCitera

Fru Musica:

bästa nån har sagt i den här tråden ju, stämmer precis [y]

Har 7 års erfarenhet så [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

161 cm erfarenhet.............


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

men jag vill verkligen vara med och r skiträdd för att den ska komma just då :/

äsh bara att sätta i en [smile] Brukar själv göra det ibland om jag ska göra något speciellt och är lite osäker [crazy] och visst, det är kanske inte så bra i längden, men någon dag här och där går bara bra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det forsar inte i början, gå upp ur bassängen några ggr till toaletten och kolla om du är orolig.

+ att när man badar så blir det ett tryck som liksom håller tillbaka mensen. Men om olyckan är framme så har du iaf vatten i närheten så att du kan tvätta bikinin. Om vattnet är grumligt är det ett +. [smile]


   
SvaraCitera

built this way:

Om vattnet är grumligt är det ett +. [smile]

I bassänger är vattnet sällan grumligt, då det måste vara klor i dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

I bassänger är vattnet sällan grumligt, då det måste vara klor i dem.

I mälaren är det ofta grumligt [wink] Beror på vart hon tänkte bada någonstans och det vore trist om hon skulle bada inomhus i juli...[n]


   
SvaraCitera

built this way:

I mälaren är det ofta grumligt [wink] Beror på vart hon tänkte bada någonstans och det vore trist om hon skulle bada inomhus i juli...[n]

Skrev hon inte om någon bassäng?


   
SvaraCitera