Aviseringar
Rensa alla

tandblekning + ilningar i tänderna


Ämnesstartare

Min taskiga ohälsosamma livsstil har börjat ge resultat på mina tidigare vackra vita tänder. Så jag ska fixa tandblekning, sån man gör hemma. Grejen är att jag har massa ilningar i tänderna. Hemskt är det. Hur dumt är det att bleka tänderna då? Kan inte leva med den fula färg de fått under senaste halvåret!
Hur mkt förstör såna där tandblekningar tänderna egentligen?


   
Citera
Ämnesstartare

FUnkar över hvuud taget såna där hemmablekningar? På två tänder har jag vad jag tror är ett tunt lager tandsten som har blivit BRUNT. tar tandblekningen bort den missfärgningen?


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

tunt lager tandsten

Gå till tandläkaren och ta bort tandstenen först...hade jag gjort iaf...är ju ändå gratis så:P

Men vet inte om såna hemgrejjer funkar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nää.. säker att det inte sitter i ditt huvud att de blivit så gula/bruna? jag har provat någon billig skitgrej hemma och det fungerade inte alls, någon pensel man skulle måla på. lägg pengarna på the real shit om du verkligen lider av det tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

lägg pengarna på the real shit om du verkligen lider av det tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Gå till tandläkaren och ta bort tandstenen först...hade jag gjort iaf...är ju ändå gratis så:P

vaa, gratis? Jag punga ut 800 spänn på att ta bort tandsten? blev jag lurad, var är det gratis?!?!

Lounge fact:

säker att det inte sitter i ditt huvud att de blivit så gula/bruna?

nejnejnej, min BF håller med mig dessutom, och jag vet att jag tidigare haft VITA tänder, alltså ovanligt vita. Nu är dom gula och fula 🙁

Lounge fact:

lägg pengarna på the real shit om du verkligen lider av det tycker jag.

hahahaha så mycket pengar kan jag bara drömma om att kunna lägga på en tandblekning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

hahahaha så mycket pengar kan jag bara drömma om att kunna lägga på en tandblekning!

okej, men ovärt att lägga ner pengar på saker som inte fungerar. du får leva med dina tänder, jag lever med min kroknäsa [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

okej, men ovärt att lägga ner pengar på saker som inte fungerar. du får leva med dina tänder, jag lever med min kroknäsa

vadå en kroknäsa har jag redan 🙁 Nu har jag både gula tänder och kroknäsa och dessutom så har jag massa finnar idag mellan ögonbrynen så det ser ut som ett rött unibrown!
nejmen den jag ska köpa är bästa på marknaden, läst tester osv. Fast ni som använt den får gärna uttala er osv. 5 minutes-någonting heter den och kostar 200 spänn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också kroknäsa!
Vill se pic på tänderna, har också lite missfärgade gaddar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

vadå en kroknäsa har jag redan 🙁 Nu har jag både gula tänder och kroknäsa och dessutom så har jag massa finnar idag mellan ögonbrynen så det ser ut som ett rött unibrown!

haha [love] låter som vi e twinz nästan. fast har nog inte så gula tänder.

framtidstron är död:

nejmen den jag ska köpa är bästa på marknaden, läst tester osv. Fast ni som använt den får gärna uttala er osv. 5 minutes-någonting heter den och kostar 200 spänn

är skeptisk, men good luck!


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

vaa, gratis? Jag punga ut 800 spänn på att ta bort tandsten? blev jag lurad, var är det gratis?!?!

Privatklinik?:P Kanske skiljer sig mellan landstingen annars, men jag har fått det gratis...Men kanske var för att jag hade tandställning XD blir lättare tandsten då...

Vet ej men jag har gått dit och tagit bort tandsten 2-3 ggr iaf aldrig pröjsat ett jota...och du har inte fyllt 20?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har också kroknäsa!

haru väl inte alls det!

isola:

Vill se pic på tänderna, har också lite missfärgade gaddar.

bild gör dom inte rättvisa. men dom ser hemska ut 🙁

hixaren:

Vet ej men jag har gått dit och tagit bort tandsten 2-3 ggr iaf aldrig pröjsat ett jota...och du har inte fyllt 20?

jomen det börjar gälla från och med året man fyller tjugo här i sthlm iaf. Så för mig kostar det. Tandstensborttagning också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

haru väl inte alls det!

jo [sad] en knöl iaf
en kompis sa förut att det är mina underliggande judiska gener som får mig att gilla ÖB så mkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

FUnkar över hvuud taget såna där hemmablekningar?

japp! iaf för mig. kommer dock inte ihåg var jag beställde. men det fungerade iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

japp! iaf för mig. kommer dock inte ihåg var jag beställde. men det fungerade iaf.

ansiktsmasker, tandblekningar etc var ska detta sluta??? [cry][blush]


   
SvaraCitera