Aviseringar
Rensa alla

Tandläkare.....


Ämnesstartare

Jag fucking hatar min tandläkare. DOM E INTE ENS SNÄLLA! ...
Ska dit snart :C HAtar tandläkare........vart ger tandläkaren klistermärke? huddingens tandläkare? Ska byta om dom ger där plus alla säger att det e mkt bättre där


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vrf mst man vara rädd för tandläkare[sad]


   
SvaraCitera

aww minns när man fick en liten nalle lr klistermärke [love] åh nostalgi


   
SvaraCitera

brukade få sudd typ
eller tandborste

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

och tandläkare är inte läskiga.... eller exakt vad är du rädd för?


   
SvaraCitera

Tandläkare är trevliga![mad]


   
SvaraCitera

min tandläkare tänkte va snäll mot mig och låta mig gå till hennes snygga nyutexaminerade son. Fast jag vågade inte för jag trodde inte han var bra nog.

nu vet ni.

Om man säger till dem att man är rädd så brukar dom va snällare och jätteförstående. Mvh tjej med botad tandläkarskräck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ALla tandläkare e läskiga och icke snälla [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jag fick en grön tandborste :3 Förra gången en rosa.. den var snyggare!


   
SvaraCitera

Måste boka tid hos tandläkare och teckna frisktandvårdsavtal. Borde ha gjort detta förra året innan det blev samma år som jag fyller 20 pga mycket dyrare nu. Fruktar som fan för att jag har fått ett hål eller något och att de måste borra. Vet att om det är så blir det bara värre av att vänta. noooes[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Måste boka tid hos tandläkare och teckna frisktandvårdsavtal. Borde ha gjort detta förra året innan det blev samma år som jag fyller 20 pga mycket dyrare nu. Fruktar som fan för att jag har fått ett hål eller något och att de måste borra. Vet att om det är så blir det bara värre av att vänta. noooes

oj..hål i tänderna [shake]
Jag hade oxå ETT hål i en tand. Men jag var liten så min tand tappade av sig själv. Nu äter jag aldrig godis och kmr aldrig att göra det igen! Hatade att ha hål i tanden


   
SvaraCitera

blir så fnittrig hos tandläkare (läkare övh), vet inte varför[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag höll på att svimma när jag var hos tandläkare senaste HAHAH XD

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag bara tänkte "svimma inte, svimma inte, SVIMMA INTE!! SKÄM INTE UT DIG OK???"[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

aww minns när man fick en liten nalle lr klistermärke åh nostalgi

din bild skrämmer mig ta bort den [cry]


   
SvaraCitera

min tandläkare pratar väldigt mycket under tiden, det är jättejobbigt för man kan inte riktigt svara när man halvligger där med vidöppen mun och hon petar på tänderna


   
SvaraCitera