Aviseringar
Rensa alla

Tandställning.


Thats it:

Icke.


   
SvaraCitera

[badgrin]

Sagitta:

Äh, tänk bara på att du får ta ut den sen. (: Själv sitter jag här med gummisnoddar och det gör ont

Usch jag har också gummisnoddar. Men jag ska försöka att inte deppa för det. Om 8 veckor slipper jag dom!

Trots att jag använt dom mindre än vad jag egentligen skulle [badgrin]


   
SvaraCitera

built this way:

sch jag har också gummisnoddar. Men jag ska försöka att inte deppa för det. Om 8 veckor slipper jag dom!

Trots att jag använt dom mindre än vad jag egentligen skulle [badgrin]

Jag med xD Inte haft den idag typ bara 10 minuter [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Det kan vara charmigt på vissa

Jag var fett charmig i tandställning.

Eller hur? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rysning:

oattraktivt, jobbigt

Men helt klart värt det i slutändan! Man får riktigt fina tänder!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Eller hur? [mad]

But(t) of course. [wink]


   
SvaraCitera

Det är hur coolt som helts. Skulle lätt kunna ha det ett år eller så.
Synd att man föddes perfekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bratmobile:

Synd att man föddes perfekt.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

[bigsmile]

Ja det är så sant som det var sagt [no-no]


   
SvaraCitera

jag fick min tandställning för ett par timmar sen. och jag är grymt snygg i det iaf [bigcheers] puss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rysning:

Jag har haft min tandställning i två år och nu är jag så himla less! Först tyckte jag att tandställning var någonting sött men nu...
Vad tycker ni Umare? Är tandställning sött, oattraktivt, jobbigt eller allmänt ointressant?

håller på att få en 🙁 drog ut en tand idag 🙁 ajjjj

Vill att det skall vara sött på mig[sad] kmr inte få någon på två år!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Äh, tänk bara på att du får ta ut den sen. (: Själv sitter jag här med gummisnoddar och det gör ont

hihi jag har också tandställning. och jag vill bli av med dden så fort som möjligt, så jag har mosat im fem gummisnoddar på samma ställe[party] gjorde ont första dagen, och nu har en tand snurrat sig 60 grader, på typ fem dagar [surprised] så använd gummisnoddar så fixar tänderna till sig snabbare[bigcheers]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

r en tand snurrat sig 60 grader, på typ fem dagar [surprised] så använd gummisnoddar så fixar tänderna till sig snabbare[bigcheers]

Jag är så glömsk och småäter ofta 🙁 så mina har inte flyttats ett dugg på 4 veckor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

hihi jag har också tandställning. och jag vill bli av med dden så fort som möjligt, så jag har mosat im fem gummisnoddar på samma ställe gjorde ont första dagen, och nu har en tand snurrat sig 60 grader, på typ fem dagar så använd gummisnoddar så fixar tänderna till sig snabbare

Jag tänkte också göra det, men försiktig som jag är så frågade jag min tandläkare först. Hon sa att tänderna skulle vägra röra sig om jag gjorde så. Men det funkar alltså?

Min tandläkare kanske luras. Jävla sadist[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnes:

Jag tänkte också göra det, men försiktig som jag är så frågade jag min tandläkare först. Hon sa att tänderna skulle vägra röra sig om jag gjorde så. Men det funkar alltså?

Min tandläkare kanske luras. Jävla sadist

haha det rekommenderas nog inte, men det är ju inte som att dra åt tandställningen mekaniskt, utan faktiskt gummisnodd, som går av om pressen blir för stor. jag gjorde (gör) så, ska in 24/25 nånting och spänna så ska de säga hur tänderna har flyttat på sig. en sak jag inte fattar är varför de sadisterna dragit ihop framtänderna så mkt att den ena börjat vrida sig o pekar utåt?[chocked] hr ju hellre glugg på en millimeter en snea tänder...[mad]


   
SvaraCitera