Aviseringar
Rensa alla

Tandställning


Ämnesstartare

Sagitta:

Men där jobbar inte gubben som inte använder handskar [no-no] (inte för att jag gillar honom)

[shake][cry] Hört om sådana gubbar på flera folktandvårder
Hoppas innerligt att det är samma gubbe och att han slutar flytta runt och går i pension snart, för er skull. [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Hört om sådana gubbar på flera folktandvårder
Hoppas innerligt att det är samma gubbe och att han slutar flytta runt och går i pension snart, för er skull. [sad]

Tur är att jag inte går dit längre [smile]


   
SvaraCitera

isola:

Fattar inte varför inte alla går privat, har nästan alltid gjort det.
Samma priser liksom, tror jag.

Privat kostar tandställing mist 30.000 kr, metallfärgad, sedan minst 300 till/fäste om man vill ha den vit/genomskinlig. Så ovärt [n] när man kan få gratis metallfärgad av staten [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kennygoes:

Privat kostar tandställing mist 30.000 kr, metallfärgad, sedan minst 300 till/fäste om man vill ha den vit/genomskinlig. Så ovärt [n] när man kan få gratis metallfärgad av staten [cheers]

Nja, är man under 18 så är det billigare.
Men har ingen aning, aldrig behövt någon tandställning.


   
SvaraCitera

isola:

Nja, är man under 18 så är det billigare.
Men har ingen aning, aldrig behövt någon tandställning.

Jag har inte så mycket koll på det där med under 18 år -> men jag vet att om jag skulle gått till privat hade jag fått betala 30,000 minst [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kennygoes:

Jag har inte så mycket koll på det där med under 18 år -> men jag vet att om jag skulle gått till privat hade jag fått betala 30,000 minst [surprised]

De har nog andra alternativ där också, men som sagt, jag har aldrig behövt tänka på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta metall, det är ballt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keramiktandställning låter bara så onödigt avancerat.


   
SvaraCitera