Aviseringar
Rensa alla

Tandställning: fint, fult?


Tjej16
Ämnesstartare

Vad tycker ni om tandställning? Är det fint eller fult? Skulle ni kunna vara tillsammans med en tjej/kille som hade det?
Intresserad av att höra vad ni tycker!
Frågar eftersom jag själv nyss fått det!


   
Citera

image_8.jpeg

För västerlänningar


   
SvaraCitera
23an
 23an

Spelar det någon roll om det är snyggt eller fult? Det viktiga är att det gör sitt jobb för att hjälpa personen. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Hade tandställning förr och har dejtat tjejer med tandställning. Det är rätt sött! Om hon själv har gott självförtroende och bär det med glädje så är det finare!


   
SvaraCitera

Ja, det kan faktiskt vara fint


   
SvaraCitera

inte för att de ä fint utan för att tänderna ska hamna lite bättre Glad har haft 3 tandställningar o alla 3 har gjort olika saker o dom tandställningarna plockade man ut på natten och när man skulle äta, blir ja kär i en med tandställning så inga problem för dom blir ju av med den till slut Glad


   
SvaraCitera

Jag tycker att tandställningar är sjuukt gulliga. Självklart skulle jag kunna vara i ett förhållande med en som har tandställningar. Inte heller så att jag kommer att kolla på his braces konstant,  utan det kommer att vara as usual.


   
SvaraCitera

Jag har tandställning och det är ju inte direkt det snyggaste men mina tänder kommer bli raka och fina. Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är väldigt fint och gulligt.

Mvh tidigare tandställningsbärare som började med ett väldigt dåligt bett och fick fina tänder efteråt. det är ovärderligt.
du bör göra det under tiden då du inte är myndig och staten betalar då du inte kommer att ha råd med det sedan, eftersom att det kostar en förmögenhet 


   
SvaraCitera

Det passar på vissa, vissa inte.

Ja, de skulle jag kunna.


   
SvaraCitera
Tjej16
Ämnesstartare

Tack för alla svar. Glad att det var så possitivt! 🙂


   
SvaraCitera

Jag tycker det är fint! Har det själv.


   
SvaraCitera
Jonte9

Det beror på 


   
SvaraCitera

Själva tandställningen är inte fin, men resultatet av den blir fint.


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är sjukt snyggt med tandställning. Önskar att jag hade lite mer snea tänder så att jag skulle kunna få skaffa! 🙂


   
SvaraCitera