Aviseringar
Rensa alla

Tandställning i min ålder


Matt3:

haha:) betyder det att du tycker jag ska ta erbjudandet eller inte? ledsen om jag inte hängde med...

Kör på tandställning du, sånt är bara gulligt


   
SvaraCitera

Om någon skulle välja bort dig för att du har tandställning så är de idioter.


   
SvaraCitera

Gör det! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Om någon skulle välja bort dig för att du har tandställning så är de idioter.

det var inte så jag menade. det var det jag försökte förklara med

Matt3:

självklart är det insidan och ens personlighet som är det avgjörande, men jag antar att om ni såg två identiska kopior av mig, en med tandställning och en utan skulle ni tycka den utan var snyggast.

att det är ingen som väljer bort mig. men kanske inte väljer att ta kontakt. det är ju naturligt att om man är ute efter en kille så är chansen större att man börjar prata med den snyggaste. att nån skulle undvika att bli vän eller ha mer känslor än så för mig ser jag som uteslutet, och skulle det vara fallet är det ingen jag vill vara med iaf.

hoppas du förstod:)


   
SvaraCitera

Matt3:

hoppas du förstod:)

Jag förstod att du är en ganska ytlig person [n]


   
SvaraCitera

Matt3:

haha, smörare där;) men jag är ju fortfarande 18 så...

shit, genomskådad[blush]
nej, men en tandställning gör en snygg kille snyggare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tandställning är bra


   
SvaraCitera

Nej, jag hade absolut inte gjort det

Hade min i ett år. Skulle aldrig trycka in det jävla metallmonstret i munnen igen, det gjorde ont 24/7, fick gå till tandläkaren flera gånger i månaden för att jag alltid lyckades pajja skiten och plastskenan man ska ha aslänge efteråt är nästan lika jobbig den
sen ser det förjävligt ut också

[mad]

men tänderna blir fina [smile]


   
SvaraCitera

Det är fett snyggt ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jag förstod att du är en ganska ytlig person

det skulle inte jag påstå att jag är. däremot är jag realistisk och inser att alla inte är som du[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gud....du är riktigt SNYGG och jag menar det...och jag älskar killar med tandställning det skulle sitta bra hörru...go for it[wink][love]


   
SvaraCitera

Matt3:

jag går i trean och ska fylla 19 om en vecka. jag har fått möjligheten att få tandställning gratis.

DO IT!! Dold text: läste inte resten


   
SvaraCitera

orka bry sig gillar dom inte dig med räls gillar dom ju inte dig utan räls heller[cute]


   
SvaraCitera

Orkar inte läsa allt, men jag tycker inte tandställning berörs på något sätt av åldern.


   
SvaraCitera

bruden i latjolajban hade tandställning och var typ 30barre[smile]


   
SvaraCitera