Aviseringar
Rensa alla

Tandtråd - Använder du det?


Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ibland (Du röstade på detta alternativ)

min tandläkare gnäller på mig, men det är så jävla omständigt...


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ja, regelbundet (Du röstade på detta alternativ)

Varje dag.


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ibland (Du röstade på detta alternativ)

Går i perioder typ. För tillfället är jag jätteduktig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Palla


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Bara när äppelskal fastnat (Du röstade på detta alternativ)

Eller popcornskal. [mad]


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ibland (Du röstade på detta alternativ)

Min tandläkare rekommenderade det, men jag gör det inte så ofta. Vill helst bara borsta tänderna och hoppa i säng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ibland (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ibland (Du röstade på detta alternativ)

När orken hälsar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Började med det för några veckor sedan då jag fick besvär med en infekterad tand, det kändes väldigt äckligt och jag började borsta slaviskt noga och använda flour och tandtråd morgon och kväll. [zzz]

Det trevliga är att det faktiskt hjälper. Jag brukar ta ett ömt tandkött som ett tecken på att jag slöat för mycket med borstningen på sistone och kompenserar det då med att vara extra noga.

stygg:

jag är typ tandtrådsberoende, brukar kännas som att jag får fem kilo mossa mellan tänderna så fort jag upptäcker att tandtråden är slut. 🙁 hade en jättegod förut som smakade mintgodis. [blush]

Du har säkert jättefina vita tänder då^^

Capture:

Eller popcornskal. [mad]

Finns flera jobbiga grejor 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope, ÅRKAR EJ. Borstar fint o allt såntdär, men ändå har T-läkarN^ sagt åt mig att flossa.. silly


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Nope, ÅRKAR EJ. Borstar fint o allt såntdär, men ändå har T-läkarN^ sagt åt mig att flossa.. silly

Jag har alltid fått höra att jag har början till hål, men aldrig haft riktiga hål. De säger nog bara sånt till mig för att skremmas [sad]


   
SvaraCitera
blum
 blum

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

orka, har glada tänder ändå.
fastnar nått är ju tandpetare bättre ändå, så omständigt med tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag har alltid fått höra att jag har början till hål, men aldrig haft riktiga hål. De säger nog bara sånt till mig för att skremmas [sad]

Ja, samma här 😛 Hade massor av början till hål innan :S men bokade tid häromdan... de lagade ett jävla hål x_x


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Bara när äppelskal fastnat (Du röstade på detta alternativ)

Så länge inte min tandläkare frågar, för jag orkar fan inte lyssna på den halvtimmeslånga monolog om varför jag borde använda tandtråd som blir responsen om jag berättar att jag inte gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Ja, samma här 😛 Hade massor av början till hål innan :S men bokade tid häromdan... de lagade ett jävla hål x_x

Uscha. Jag vågar inte boka något. Dels för att det kostar att bara undersöka för mig, men även OM de hittar något extra så kostar det ännu mer. Har inte råd 🙁


   
SvaraCitera