Aviseringar
Rensa alla

Tanka


Ämnesstartare

Någon här inne som har tanakt och sedan dratt iväg fort som faen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, har inget att tanka, som tur är


   
SvaraCitera

Ja,alla gånger,d är väl en självklarhet?:S


   
SvaraCitera

Rofl.


   
SvaraCitera

Du har va? Och så råkade det slå en gnista opch sätta eld på hela jävla macken, men du var så jävla snabb så att du hann undan med nöd och näppe. Och såklart så var din flickvän i bilen och hon typ 'wooow, värsta cool kille jag har'.

Kom det även ett barn som du nästan körde på?

GTFO.[tired]


   
SvaraCitera

passaro:

Du har va? Och så råkade det slå en gnista opch sätta eld på hela jävla macken, men du var så jävla snabb så att du hann undan med nöd och näppe. Och såklart så var din flickvän i bilen och hon typ 'wooow, värsta cool kille jag har'.

d är ju så jag gör,stencoolt ju :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Du har va? Och så råkade det slå en gnista opch sätta eld på hela jävla macken, men du var så jävla snabb så att du hann undan med nöd och näppe. Och såklart så var din flickvän i bilen och hon typ 'wooow, värsta cool kille jag har'.

Kom det även ett barn som du nästan körde på?

GTFO.[tired]

Ne men en stor fet kärring som du gick över gatan[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Du har va? Och så råkade det slå en gnista opch sätta eld på hela jävla macken, men du var så jävla snabb så att du hann undan med nöd och näppe. Och såklart så var din flickvän i bilen och hon typ 'wooow, värsta cool kille jag har'.

Kom det även ett barn som du nästan körde på?

+ att gnistan kom från min cigg som jag kastade ut genom rutan och sedan blev jag jagad av polisen med hellikoptrar o insattsstyrka o allt. Men jag körde med dom efter mig i 30 mil tills jag kom till Norge och blev av med dom[cool]


   
SvaraCitera

varför tanka när man fick full tank med när man köpte bilen sin ?[cool][rolleyes]

då är de rätt onödigt [wink][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StyX_SweHoting:

varför tanka när man fick full tank med när man köpte bilen sin ?[cool][rolleyes]

då är de rätt onödigt [wink][crazy]

Du kanske har kört slut på allt[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Nej, har inget att tanka, som tur är

Miljöbög[tard]


   
SvaraCitera

Husaberg_motard:

Miljöbög[tard]

Bensinjude [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Bensinjude

Ståikylanochväntapåbussenbög[tard]


   
SvaraCitera

Husaberg_motard:

Ståikylanochväntapåbussenbög[tard]

Jag åker inte buss


   
SvaraCitera