Aviseringar
Rensa alla

Tankar


Ämnesstartare

Jag känner mig annorlunda, jag känner mig värdelös, jag känner mig dum, det känns som att ingen älskar mig, det känns som att alla andra är snyggare o mycket mer. O jag kan inte sluta tänka så. Ibland undrar jag om livet är ens lönt för vi kommer ändå dö någon gång. Jag kan inte göra något rätt jag kan inte ens sova. Min klass hatar mig o jag hatar dom. Jag vill inte vara där men om jag bytar skola kommer jag få F i fler ämnen. Jag kan inte plugga o jag är dum i huvudet. Att skriva här o få råd ger mig lite hopp för om jag skriver till någon så svarar dom bara "finns❤️❤️❤️" men när jag snackar om det säger dom bara att det kommer lösa sig men jag vill veta hur. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Menar inte att jag vill dö det är bara tankar


   
SvaraCitera

Du kommer inte gå i din klass för evigt, du kommer inte gå i skolan för evigt. Omständigheter förändras, du kommer få många chanser på en tillvaro du trivs i. Bara att hålla ut om det suger för tillfället. Fokusera på dig, gör det bästa du kan av det du har.


   
SvaraCitera

Försök kämpa på!!! Förhoppningsvis blir det bättre någon gång...Kram!! <3

Känner igen mig i mkt av det du skriver så du är iaf inte ensam om att känna/ha känt så.

Plejadisk Panda:
Du kommer inte gå i din klass för evigt, du kommer inte gå i skolan för evigt. Omständigheter förändras, du kommer få många chanser på en tillvaro du trivs i. Bara att hålla ut om det suger för tillfället. Fokusera på dig, gör det bästa du kan av det du har.

Tumme upp


   
SvaraCitera

För några år sedan kände jag mig precis som du beskriver!

Du förtjänar att få hjälp, att ha någon att prata med som lyssnar och du känner dig trygg med.

Skulle du kunna tänka dig att varje morgon skriva ner 3 saker som du gillar med dig själv?
Bara ett tips!

Du kan skriva till mig om du vill, vill kunna hjälpa dig!

Kram! <3


   
SvaraCitera