Aviseringar
Rensa alla

Tankar på natten.


Ämnesstartare

Ibland när jag ska sova så kommer jag på eller tänker något som jag tycker är viktigt/bra men eftersom att man ligger och försöker sova orkar man ju inte skriva ner det eller fixa det w/e och sen morgonen efter har jag ofta glömt det, ibland fullt medvetet om att jag har glömt en bra sak men utan att ha en aning om vad det var.

Fyfan vad irriterande det är eller vad säger ni...? (fan vad dålig tråd borde ba ha skrivit i "mina tankar" blöö)


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, har också så men brukar skriva kort på mobilen typ stödord så minns jag när jag läser de på morognen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom btw på vad det var när jag gjorde tråden, fett skön känsla!! "att behandla sin nedstämdhet/depression med droger(även alkohol..) är som att släppa lös ormar i sitt hus för att bli av med mössen." typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:
Ja, har också så men brukar skriva kort på mobilen typ stödord så minns jag när jag läser de på morognen. 

måste aktivt anstränga mig för att sova när jag precis slutat röka på så då har jag kanske legat still i typ 20 min och bara slappnat av, vill inte sträcka mig efter mobilen då 🙁 borde sova med den i handen kanske..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC:

måste aktivt anstränga mig för att sova när jag precis slutat röka på så då har jag kanske legat still i typ 20 min och bara slappnat av, vill inte sträcka mig efter mobilen då 🙁 borde sova med den i handen kanske..

Jag har min i en cykelkorg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varje natt

hallucinerar rätt mkt också och är tråkigt att glömma vad jag sett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och hört 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: hallucinerar rätt mkt också och är tråkigt att glömma vad jag sett

kmr nytt : )

Semla: Jag har min i en cykelkorg

skulle också ha min i en cykelkorg.... OM JAG HADE NÅN :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC: skulle också ha min i en cykelkorg.... OM JAG HADE NÅN :'(

Min blev snodd men jag fick en ny.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan man skriva sådant i den här tråden då? vore ^*~bra~*^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: kan man skriva sådant i den här tråden då? vore ^*~bra~*^

aahh man får klicka in sig mitt i natten helt enkelt

Semla: Min blev snodd men jag fick en ny.. :/

ah du har tecknat cykelkorgsförsäkring, smart. vill också men har dels ingen cykelkorg och så har jag inte råd att betala 2000kr per år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC: ah du har tecknat cykelkorgsförsäkring, smart. vill också men har dels ingen cykelkorg och så har jag inte råd att betala 2000kr per år.

Ja, det är viktigt med försäkrade prylar. Jag lyssnar på Hip hop och snart ska vi till PB!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Ja, det är viktigt med försäkrade prylar. Jag lyssnar på Hip hop och snart ska vi till PB!

chillar en hel del på PB men nog inte samma PB...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC:

chillar en hel del på PB men nog inte samma PB…

Jo, samma funktion i alla fall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Jo, samma funktion i alla fall.

är glad för din skull att du också har ett pb, skönt o säga


   
SvaraCitera