Aviseringar
Rensa alla

Tankar på natten.


Ämnesstartare

MANIAC:

är glad för din skull att du också har ett pb, skönt o säga

Mm. Inväntar just nu, vad som helst. 
Jag har jättemånga bra uppfinningar jag planerar att göra verkliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja man borde typ trycka på en knapp på sin säng så ba spelar den in det man säger eller skannar av tanken lol

men ja fett irriterande, man gråter nästan av tanken. typ när man håller på med en inlämning till skolan och man kmr på ngt bra man kan skriva i texten = det värsta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker mycket de nätter jag inte kan sova, det är oftast de kvällar jag är sober och kan inte kontrollera flödet inne i skallen då. Brukar skriva ner saker och ting som känns jobbiga, sådant som får en att gråta, sen försöker jag släppa det och så kan jag läsa det dagen efter och reflektera över "Känner jag verkligen såhär eller är det bara nattens kaos." 
Borde bli bättre på att skriva ner positiva saker också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, både gillar och ogillar när man ligger där flera timmar efter ett samtal har ägt rum och bara "SÅ BORDE JAG SAGT" 


   
SvaraCitera
time
 time

FruLiten:
Åh, både gillar och ogillar när man ligger där flera timmar efter ett samtal har ägt rum och bara "SÅ BORDE JAG SAGT" 

Så kan jag ligga och tänka typ varje natt, bara att jag fortfarande ältar samtal för flera år sedan </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Åh, både gillar och ogillar när man ligger där flera timmar efter ett samtal har ägt rum och bara "SÅ BORDE JAG SAGT" 

Jag upplever också det här väldigt mycket nattetid 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dani M – Nattetid ye...


   
SvaraCitera