Aviseringar
Rensa alla

Tankar som inte borde finnas.


iosib:

hallå man kan fylla dem med äppeljuice så tycker alla att man ser häftig ut när man dricker bensin

smart idé


   
SvaraCitera

Tessis:

har pratat med några om hjälp... Men hjälper inte speciellt mycket.

du förtjänar att få hjälp. sluta aldrig försöka få det.


   
SvaraCitera

Alla tjejer som tänker så har rätt, för alla tjejer är asfeta och borde banta[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

du förtjänar att få hjälp. sluta aldrig försöka få det.

Har fått tid om 2 veckor igen. Så ska försöka.


   
SvaraCitera

Tessis:

Har fått tid om 2 veckor igen. Så ska försöka.

Bra!


   
SvaraCitera

Tessis:

Och till exempel tv-programmet Top modell, Man måste ju vara väldigt smal.

Det är svårt att slå igen som modell om man är normalviktig, därför är många underviktiga i Top Model. Hela modell& catwalk-världen är full av sjuka undernärda tjejer, men det är så "man ska vara" om man är modell vilket givetvis inte är okej. Det har dock blivit lite bättre på senare år men det är fortfarande väldigt utbrett med ätstörda och underviktiga tjejer i branschen.
Vet inte om du såg på det senaste avsnittet idag av ANTM (säsong 15), men det åkte iaf ut en tjej för att hon var för skinny.


   
SvaraCitera

kraamisz:

Du är verkligen inte smal! J

*tjock


   
SvaraCitera
time
 time

Complicated:

men det åkte iaf ut en tjej för att hon var för skinny.

Alltså, dels blev jag glad för att hon åkte ut (för hon var ju så överdrivet kaxig, hatar när folk inte kan vara ödmjuka) men delvis irriterad, för en annan tjej har ett BMI på 12 och hon fick bästa fotot, tydligen. Har läst att de plockade bort den förstnämnda tjejen för att hon hade uttalat sig som att hon hade ätstörningar och ville sätta ett "anti-anorektiskt exempel", men hon med BMI 12 var naturligt smal då. [tard]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

för en annan tjej har ett BMI på 12 och hon fick bästa fotot,

[surprised]
BMI 12! Wtf. Visste inte ens att det gick att leva då. [blush]


   
SvaraCitera

Tessis:

Jag är 168-170 väger 54. Jag vet ej om det är normalt, en del säger att det är för litet för min längd och andra säger att det är för mycket.

Du är smaaaal, chilla.
Vilka säger att det är för mycket? [confused][shake]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Alltså, dels blev jag glad för att hon åkte ut (för hon var ju så överdrivet kaxig, hatar när folk inte kan vara ödmjuka)

Me too..

timeisrunningout:

BMI på 12

Wtf O.o hur fan kan hon stå på benen.. är det hon med typ världens minsta midja?

timeisrunningout:

men hon med BMI 12 var naturligt smal då.

Dubbelmoral så det ryker om det då.. Tycker iof alla tjejer i årets säsong är to skinny, saknar åtminstonde en kurvig (dvs normalviktig) deltagare. Det brukar nästan alltid vara åtminstonde någon med O.o
Men antar att Vouge bara vill ha skinny bitches på sitt omslag.


   
SvaraCitera

Hatar Sverige, jävla wannabee-USA.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Hatar Sverige, jävla wannabee-USA.

xD mm


   
SvaraCitera

enni:

xD mm

Ska man apa efter nåt så ska man väl iaf göra det snyggt. [shake]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Ska man apa efter nåt så ska man väl iaf göra det snyggt. [shake]

Går nog inte, bäst att låta bli [crazy]


   
SvaraCitera