Aviseringar
Rensa alla

tant strul - dunkar varmt


Ämnesstartare

jag vet inte ifall det här är olagligt på något sätt men det enda jag undrar är ifall det finns någon godhjärtad själ där ute som skulle kunna skicka via msn: hemlig låt(mods redigering)?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Åh, den lyssnade vi på för flera år sen. <3

Ja, tror din tråd blir låst och nä, har den tyvärr inte på den här datorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Åh, den lyssnade vi på för flera år sen. <3

Ja, tror din tråd blir låst och nä, har den tyvärr inte på den här datorn.

: )

ja. tror det jag med


   
SvaraCitera

Skulle nog ta lite tid med mitt mobila bredband. [sad]


   
SvaraCitera

Men vet du hur bittorent funkar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nepp.
har inget neddningsprogram för tillfället [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skidröw:

nepp.
har inget neddningsprogram för tillfället

skaffa[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får se 🙂

men iallafall. åter till ämnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skidröw:

jag vet inte ifall det här är olagligt på något sätt men det enda jag undrar är ifall det finns någon godhjärtad själ där ute som skulle kunna skicka via msn: dunkar varmt med tant strul ?

Läs forumets regler åtminstone.

§3. Genom din registrering accepterar du att inte använda sajten för att posta material, eller länkar till material, som kan uppfattas som stötande eller kränkande, t.ex. hets mot folkgrupp, sexuellt ofredande, trakasserier eller mobbning. Det är ej heller tillåtet att publicera material som medvetet är falskt, felaktigt, förödmjukande, angrepp på person(er) eller företag, eller på något annat sätt som är olagligt. Spridning av och länkning till copyrightskyddat material (musik, film, mjukvara) är naturligtvis helt förbjudet i sådana fall det utgör lagbrott. Att diskutera piratkopiering och liknande är givetvis tillåtet.

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha men det var ju bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAD SKÅDAR MITT OTRÄNADE ÖGA? OLAGLIGHETER!!
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera