Aviseringar
Rensa alla

Tantsnusk


Ämnesstartare

Hej um, ni brukar ju alltid vara så bra på sådant här [crazy]

När jag var ung så fick jag en någon tantsnuskbok av mammas väninna och jag vill läsa om den nu eftersom det är trevligt med lite lättsmält underhållning som inte ställer några högre krav på intellektet. Problemet är att jag inte kan komma ihåg vad den heter [mad] Hjälp [mad] Antar att den är skriven tidigt 90tal. Vet inte om det var Harlequin.

Minns det här:
1, Det var vampyrer i, typ.
2, Det var satanistisk sekt med
3, Den utspelade sig i dåtid, vackra klänningar och sådant... adelsdamer och slott.
4, Satanisterna skulle offra en oskuld för att få makt eller något trevlig, men vampytsnubben räddar henne i sista sekund.
5, Det är snusk i den i
6, Det är hästar med i den [crazy]
7, Boken hade ett svart omslag med två personer på, om jag minns rätt. De kramades/pussades/liknande.
8, Tror att flickans pappa lovade bort sin dotter till satanisterna för att han inte kunde betala tillbaka en spelskuld eller något liknande [party]
9, Tror tjejen egentligen bodde på landet men flyttade in till staden för att besöka släktingar och var och partajade på fina ställen (så hon mötte vampyrsnubben som sen räddar henne).

Tar även emot tips på andra tantsnuskböcker [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Vill mest ha den för att kunna ligga ute på gräsmattan, dricka saft och ligga och fnissa, så att ni inte får för er något [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta svik mig um [sad][sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EFTERSOM NI ÄR SÅ DJÄVLA VÄRDELÖSA SÅ HITTADE JAG DEN SJÄLV NU HOPPAS NI ÄR NÖJDA [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

http://drommarnasberg.wordpress.com/2010/03/04/hotel-transylvania-1978-av-chelse...

Beskrev omslaget fel [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför läser man såna böcker egentligen?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

varför läser man såna böcker egentligen?

Inte Gugge:

Vill mest ha den för att kunna ligga ute på gräsmattan, dricka saft och ligga och fnissa, så att ni inte får för er något

[blush][blush][blush][blush] Brukar fantisera att du är vampyren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

[blush][blush][blush][blush] Brukar fantisera att du är vampyren.

Snäll jag är i dina fantasier[blush][blush][blush]

Inte Gugge:

Inte Gugge: Vill mest ha den för att kunna ligga ute på gräsmattan, dricka saft och ligga och fnissa, så att ni inte får för er något

Men då kan man ju lika gärna läsa en humorbok[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med

vampyrböcker är roliga[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men då kan man ju lika gärna läsa en humorbok

Nä, vill bli lite småkåt samtidigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Nä, vill bli lite småkåt samtidigt [sad]

Då kan du ju läsa en p-tidning istället, finns ju humorsida i en del såna, och resten av sidorna blir man väldans kåt av[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Då kan du ju läsa en p-tidning istället, finns ju humorsida i en del såna, och resten av sidorna blir man väldans kåt av

Men jag är tjej, jag blir inte så kåt av att titta i ptidningar, jag behöver ju tantsnusk för att bli fuktig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Men jag är tjej, jag blir inte så kåt av att titta i ptidningar, jag behöver ju tantsnusk för att bli fuktig [blush]

Jobbigt om man vill göra snuskiga saker med tjejer, så måste man först låta er läsa bok innan man kan göra[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Jobbigt om man vill göra snuskiga saker med tjejer, så måste man först låta er läsa bok innan man kan göra

Jajo, men ändå [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läst för få sådana böcker i mina dar. De är väldans roliga [blush]


   
SvaraCitera