Aviseringar
Rensa alla

Tappa känslorna över en dag?!


Ämnesstartare

Hej, jag och killen jag var tsm med i över 1 år, har plötsligt tappat känslorna.. Jag frågade hur länge han känt så,och han svarade EN dag.. Det jag vill ha svar/åsikter av er är om ni verkligen tror att man verkligen kan vara säker på att alla känslor har tagit slut över en dag..?
Någon som har "tips" på vad jag kan "säga" till honom,lixom diskutera med honom om detta..?


   
Citera

alltså. en dag. ni gör väl inte slut pga det eller? klart det kan kännas så nån dag ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kom på över en dag att han tappat känslorna, och då är det hans val om han vill avsluta förhållandet med mig. jag har ingenting som jag kan styra över,tyvärr..
JAg vet mycket väl att det kan kännas så,och att det kan vara någonting som han tillfälligt känner, men han verkar vara så himla bestämd..


   
SvaraCitera

Ge han en vecka. Umgås lite med han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vill typ inte umgås med mig, han vill inte försöka se om han får tillbaka känslorna, han vill typ inte vänta och se..
Visst,han är lite svår att förstå,
och ibland har han uttryckt sig att han "hoppas på att känslorna kommer tillbaka".. jag fattar ingenting.


   
SvaraCitera

jotja:

han vill inte försöka se om han får tillbaka känslorna, han vill typ inte vänta och se..

låter ju rätt konstigt tycker jag. iallafall om han är seriös med förhållandet. men han kanske känner att det är dags att gå vidare. vi vet ju inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt är bara så skumt, för han har alltid varit positiv till vårat förhållande, det har alltid verkat som han absolut inte vill att det ska ta slut. Jag förstår inte vad han sysslar med nu..


   
SvaraCitera

jotja:

Han vill typ inte umgås med mig, han vill inte försöka se om han får tillbaka känslorna, han vill typ inte vänta och se..

då har förmodligen något mer hänt hos honom.
är det värt?


   
SvaraCitera

jotja:

Han vill typ inte umgås med mig

asså varför är ni ens ihop då? han verkar ju uppenbarligen inte tycka om dig.


   
SvaraCitera

jotja:

Det jag vill ha svar/åsikter av er är om ni verkligen tror att man verkligen kan vara säker på att alla känslor har tagit slut över en dag..?

nej, han har antagligen känt så ett tag, men tyckte att det kändes taskigt att säga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vi är ihop? Vi är inte tsm längre. Men han får det att verka ibland som att han vill vara tsm med mig. Han har visat så himla mycket att han verkligen älskat mig, detta är verkligen en chock för mig. Han har alltid varit ärlig,och jag tror inte att han skulle ljuga för mig och säga att han bara insåg det på en dag. För det är ju det jag är grymt irriterad över.


   
SvaraCitera

jotja:

Vi är inte tsm längre.

vad gör det att han inte har känslor för dig då da? eller fattar inte riktigt :$

ni var alltså ihop, gjorde slut, men han var fortfarande kär i dig, och nu senare har han tappat känslorna?

eller vah? ;O


   
SvaraCitera