Aviseringar
Rensa alla

Tappa oskuld?


MariaL01:
Asså, förstår om du känner dig redo, men första gången ska vara speciell och inte på nån fest. Du kan aldrig få din oskuld tillbaka så du borde bryta den på ett sätt som är värt att minnas!
förlorar du den på en fest kke det känns bra i en vecka max sen kommer du troligen ångra dig gmn.

yuck, det går inte att få ngt tillbaka en inte har gett upp. ingenting går förlorat första gången en har sex. 

Det bästa tipset jag kan ge är att inte ha sex bara för att ha sex. Fundera på varför du vill och vänta tills du känner dig helt bekväm och säker, både med ditt beslut och med personen du är med. 


   
SvaraCitera

Jagvillboienhatt:
Dumt att tappa den, då kanske du inte hittar den igen. Party

Kvällens skratt, kung x)


   
SvaraCitera

oskulden är nt ens så stor grej, gör det om du vill. fråga närmsta kille bara.


   
SvaraCitera

MariaL01: men första gången ska vara speciell och inte på nån fest. Du kan aldrig få din oskuld tillbaka så du borde bryta den på ett sätt som är värt att minnas!
förlorar du den på en fest kke det känns bra i en vecka max sen kommer du troligen ångra dig gmn.

GalenGalenGalen


   
SvaraCitera

Ens oskuld känns så jävla relevant och sjukt viktig innan man förlorar den, och det känns som en stor grej och något man måste bli av med. har man haft sex är det najs, har man inte är det coolt också, det spelar verkligen INGEN roll, även om det känns så när man är "mitt uppe i det", och ens kompisar förlorar oskulden osv. Det jag vill säga med detta är alltså det absolut klyschigaste: gör det inte bara för att kunna bocka av det, gör det för att du verkligen vill och är sugen. jag tror den bästa upplevelsen är att göra det med någon man bryr sig om och inte halvfull på en fest, det finns en mycket större risk att du kommer ångra dig eller känna dig utnyttjad eller något sånt. så länge du känner dig trygg tkr jag dock det är ok whenever osv, och det måste inte vara med "the love of ur life" osv, så länge du vet med dig att du inte kommer ångra dig i efterhand kommer det nog bli bra. att bara försöka bli av med den med första bästa ghonorrébärare på en lökig hemmafest är nog inget att rekommendera. 


   
SvaraCitera

vad hete du på kik? jag kan prata med dig'


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är en jävligt stor grej! Gå inte runt typ o fråga massa killar om ni ska ligga för du kan du betraktas som en hora! 
ha tålamod o hitta en bra kille som e bra på sex o som e snäll o så..o som inte skulle tvinga dig till något


   
SvaraCitera

jag träffade en kille från en chatt o jag ångrar de inte nu


   
SvaraCitera

asså varför vill man tappa sin oskuld bara sådär? 


   
SvaraCitera

Om detta är en seriös trådskapare så är faktiskt detta hemskt. Jag kommer svara seriöst i hopp om att det INTE finns människor som tycker detta är roligt att skämta om...

Vänta, första sexet kan vänta hur länge som helst, när du kommer upp i de äldre åldrarna kommer du inse att de flesta önskade att de kunde ha väntat längre, att den där första gången inte var så värt det som de kändes i huvudet just då. Skulle du någon gång träffa på någon som du känner att "Den här personen vill jag ha sex med"  då är det rätt, det ska inte kännas " Jag vill ha sex, jag måste hitta en person".
I slutändan är inte sex en sån stor grej som många tror, det är bara sex och absolut inget man ska eller behöver skynda på. Sex ska vara skönt och härligt, inte något man bara har för att ha det. Det behöver inte vara med ens livs kärlek eller pojkvän, men att förlora oskulden med närmsta kille kan få så mycket mer konsekvenser än du tror, inte minst hur det kan påverka hur du mår efter...vänta till du hittat en person du vill ha sex med istället för att leta efter en person som vill ha sex med dig!


   
SvaraCitera