Aviseringar
Rensa alla

Tappat bort min hemmanyckel...!


Ämnesstartare

Är en tjej på 13 som märkte idag att jag tappat bort min hemmanyckel!! Är jätteorolig, och har tappat den ute säkert! Och kan inte säga det till mamma o pappa, dom kommer döda mig! För de kostar med ny nyckel och allt.. och om nån hittar mina nycklar ute nånstans kan den då göra inbrott..? eller hur ska den veta vart mitt hus är.. och måste hela mitt hur byta lås för de eller vadå?! :'(
tacksam för svar!


   
Citera

Oroa dig inte. Ta en extra nyckel och gå och gör en kopia på en järnhandel eller nått:P Kostar under 200:- oftast...

Det skulle vara ett mirakel om någon listade ut var du bor.


   
SvaraCitera
Tyrael

lenne1234:

eller hur ska den veta vart mitt hus är..

bra fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Oroa dig inte. Ta en extra nyckel och gå och gör en kopia på en järnhandel eller nått:P Kostar under 200:- oftast...

Det skulle vara ett mirakel om någon listade ut var du bor.

Aha tack! skitbra! Men behöver man inte vara 18 eller ha legg för att kopiera nyckeln? 🙂 Eller kan jag göra de ändå? för kan INTE säga de till mina föräldrar .. haha 🙂


   
SvaraCitera

lenne1234:

Men behöver man inte vara 18 eller ha legg för att kopiera nyckeln?

har inte gjort det själv, men skulle erkligen förvåna mig xD Bara testa. Säg att mrosan skicakt dig om inte annat oO


   
SvaraCitera

du kan ju ringa polisen om du kan ha tappat den på allmän plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

har inte gjort det själv, men skulle erkligen förvåna mig xD Bara testa. Säg att mrosan skicakt dig om inte annat oO

Haha okej! 😀 ska testa

MissAnox:

du kan ju ringa polisen om du kan ha tappat den på allmän plats.

De behövs nog inte, för de var inte någon allmän plats, var hos en kompis sen var jag ute lite grann sen gick jag till bussen hemmåt. Så den måste vara ute för min kompis har då kollat hos sig överallt och den är inte där :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

har inte gjort det själv, men skulle erkligen förvåna mig xD Bara testa. Säg att mrosan skicakt dig om inte annat oO

Haha okej! 😀 ska testa

MissAnox:

du kan ju ringa polisen om du kan ha tappat den på allmän plats.

De behövs nog inte, för de var inte någon allmän plats, var hos en kompis sen var jag ute lite grann sen gick jag till bussen hemmåt. Så den måste vara ute för min kompis har då kollat hos sig överallt och den är inte där :/


   
SvaraCitera

lenne1234:

Så den måste vara ute

alltså på allmän plats [crazy]


   
SvaraCitera

lenne1234:

allmän plats,

lenne1234:

måste vara ute

Vem är det som äger vägen mellan din kompis och bussen ? [smile] Du kanske kan ringa denne i sånna fall!!


   
SvaraCitera