Aviseringar
Rensa alla

Tappat känslorna/ känslor kvar från en annan


Ämnesstartare

Så här ligger det till, för snart ett år sen börja ja gilla en tjej(1) men vågade aldrig stöta på na, senare under våren fick ja tycke för en annan tjej(2), det gick åt helvetet med 2 och vi avbröt kontakten helt, under sommarens gång fick jag en kk och sen kom 1 fram till mig onykter och erkände att hon spanat på mig under våren/sommaren, jag som var deppig från 2 sa att ja spanat på henne också och vi blev lixom tsm där och åtminstone jag har växt in i relationen
Under kk förhållandet hade ja inte en tanke på 2 men nu är det en annan femma...
Jag ser 2 dagligen i skolan och känner hat men samtidigt kommer ihåg känslorna ja hade i våras och här om dan fick jag ett meddelande om att hon saknar mig och visst fått känslor för mig under sommaren, precis när ja börjat betvivla mina känslor för 1, hon är underbar och jag gillar henne men jag är inte förälskad, inte som ja va i 2
På detta trauma går vi samma linje(men hon klassen under) och våra fäder jobbar tsm så att göra slut är inte det lättaste spc med tanke på att vi bara vart tsm 2 månader och hon fortfarande är lite nyförälskad

Vet inte vad ja vill fråga och jag vet inte heller vad ja ska göra, nån som suttit i samma klister?


   
Citera
Ämnesstartare

har nt varit i samma sits, men du vet, du kmr att känna vilken som e "rätt" för dig just nu [cheers]


   
SvaraCitera