Aviseringar
Rensa alla

Tappat känslorna?!


Ämnesstartare

Hej!

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ca 1,5 år. Vi älskar varandra till döden, och vi är vad man kallar "själsfränder". Han är min bästa vän, men också min älskling 🙂 Det klickade mellan oss i första ögonblicket.
Men för ett tag sedan åkte han iväg och var borta i 9 dagar. Jag tyckte det var jättejobbigt och var jätteledsen när han åkte.
Men när han sedan kom hem igen så var allt annorlunda. Jag kände mig så konstig. Mina känslor för honom var borta på något sätt. Jag vet inom mig att jag älskar honom, men känslan är borta. Jag brukade alltid ÄLSKA när han tog på mig m.m., men nu känns det inte längre. Jag känner mig sorgsen inombords på något sätt... Det bästa jag visste förr var att vara med honom och vi sågs nästan varje dag, men nu saknar jag honom inte när vi inte ses... det gjorde jag alltid innan!

Det jag undrar är - VAD ÄR DET HÄR?! Varför kom den här känslan när han KOM HEM igen efter att ha varit borta? :O Det borde ju vara tvärtom!
Gråter över det här, jag vet ju att jag älskar honom men ändå känner jag såhär :'( eller rättare sagt - känner jag ingenting!


   
Citera
Ämnesstartare

Du har la växt ifrån han[confused]


   
SvaraCitera

Vilka själsfränder ni verkar vara. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Du har la växt ifrån han

Växt ifrån..? Det tror jag inte :s Eller hur menar du? Att jag har gjort det under dagarna han var borta?
Han är 3 år äldre än mig och har alltid varit lite mognare, om det är så du menar... 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

marrikarri:

Han är 3 år äldre än mig och har alltid varit lite mognare, om det är så du menar... 😛

Inte så, utan att du helt enkelt har tröttnat på honom[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vilka själsfränder ni verkar vara.

Eh, ja det är vi... Själsfränder kan också få problem... [confused]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Woho:

Inte så, utan att du helt enkelt har tröttnat på honom

Men att jag gjorde det när han kom hem ifrån resan? Det verkar konstigt...
Men finns det inget man kan göra åt det isf? Jag älskar honom ju, det bara är så och det vet jag att jag gör. Jag känner det bara inte... :/


   
SvaraCitera

marrikarri:

Det jag undrar är - VAD ÄR DET HÄR?! Varför kom den här känslan när han KOM HEM igen efter att ha varit borta? :O Det borde ju vara tvärtom!

PMS?

Skoja bara... Åk på en miniresa tillsammans. Behöver inte vara så fancy, bara nån bit bort i det fina höstvädret och slå er ner på en mysig plätt och make some sweet love


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

marrikarri:

Men finns det inget man kan göra åt det isf?

Ni kan la försöka göra roliga grejer ihop, asså oftast kan man la inte styra sina känslor, vad jag vet iaf[confused]


   
SvaraCitera

marrikarri:

Eh, ja det är vi... Själsfränder kan också få problem... [confused]

Problem är inte samma sak som att gå in i en depression följt av att ha förlorat alla känslor man haft för den som varit borta i 9 dagar. 9 dagar? Are you fo real m8?


   
SvaraCitera

antingen älskar man någon eller inte. sådär funkar det inte du är trasig


   
SvaraCitera

Du drömde väl ihop en bättre karl medan han var iväg, skapade en illusion som var mycket mer romantisk/snäll/rolig/snygg etc, och blev besviken vid ankomsten?

Men om detta är fallet så var ni definitivt inte själsfränder och det var inte kärlek.


   
SvaraCitera

Gissningsvis har han knullat någon annan under de nio dagar han var borta och detta känner du av med din kvinnliga intuition.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så har ny förälskelsen gått över.


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Du drömde väl ihop en bättre karl medan han var iväg, skapade en illusion som var mycket mer romantisk/snäll/rolig/snygg etc, och blev besviken vid ankomsten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Problem är inte samma sak som att gå in i en depression följt av att ha förlorat alla känslor man haft för den som varit borta i 9 dagar. 9 dagar? Are you fo real m8?

Depression? Vem?
Seriöst, jag vet ju inte om jag har förlorat "alla" känslor eller om det här bara är något tillfälligt som händer med mig! Yes I'm for real, are you?

OF 5:

antingen älskar man någon eller inte. sådär funkar det inte du är trasig

Trasig? Vad menar du då?

Supply and Demand:

Du drömde väl ihop en bättre karl medan han var iväg, skapade en illusion som var mycket mer romantisk/snäll/rolig/snygg etc, och blev besviken vid ankomsten?

Verkligen inte! :O Nej, jag har inte tänkt på killar överhuvudtaget när han var borta. Jag är inte en sån som kollar in alla killar jag går förbi direkt... Och vi hade ju inga problem när han åkte.

Exkrement:

Gissningsvis har han knullat någon annan under de nio dagar han var borta och detta känner du av med din kvinnliga intuition.

Whaaat? Haha nej det har han inte, han hälsade på sin släkt i Finland och träffade bara sin kusin dygnet runt typ. Dessutom känner jag min pojkvän såpass väl så jag vet att han aldrig skulle göra så, och jag litar på honom.

disaster:

Eller så har ny förälskelsen gått över.

Nyförälskelsen? Hmm... Kanske.. Fast det trodde jag att den hade gjort för ett tag sedan xD men kanske...


   
SvaraCitera