Aviseringar
Rensa alla

Tappat känslorna?!


Du har insett att hans beteende inte är som det var för fösta gången. Han ser dig inte längre och du inser att han har hittat någon ny, någon bättre, någon tightare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

PMS?

Skoja bara... Åk på en miniresa tillsammans. Behöver inte vara så fancy, bara nån bit bort i det fina höstvädret och slå er ner på en mysig plätt och make some sweet love

Det där med PSM kanske stämmer :O xD Jag är en väldigt känslig person, har humörsvängningar och är allmänt a pain in the ass ibland...

Tror du det funkar? Kanske ska testa.. [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Harpya:

Du har insett att hans beteende inte är som det var för fösta gången. Han ser dig inte längre och du inser att han har hittat någon ny, någon bättre, någon tightare.

Men va? Har han hittat en ny bland sin släkt då eller? Varför tror alla att han har hittat en ny? :s Måste det vara så? [confused]
Hans beteende är precis som det var ifrån början, nästan bättre när han kom hem.


   
SvaraCitera

marrikarri:

VAD ÄR DET HÄR?!

Känslor kommer och går. Ibland känner man starkt för sin partner, ibland lite ibland inget alls.
Man ska inte bara gå efter hur man känner för stunden utan hur är det annars?
Vill du vara med honom?
Är han bra för dig?
Etc

Känslorna kan bli starkare igen.
Om dina föräldrar är tillsammans, kolla med dem hur det varit med känslorna?


   
SvaraCitera

marrikarri:

Men va? Har han hittat en ny bland sin släkt då eller? Varför tror alla att han har hittat en ny?

Ibland kan kusiner vara väldigt attraherande.


   
SvaraCitera

marrikarri:

Hans beteende är precis som det var ifrån början, nästan bättre när han kom hem.

Han beter sig bara bättre för att han har dåligt samvete för att han hittat någon ny/vart otrogen? [chocked]

Nä, men seriöst, prata med honom och se om ni gemensamt kan hitta något fel eller någon lösning eller något [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Känslor kommer och går. Ibland känner man starkt för sin partner, ibland lite ibland inget alls.
Man ska inte bara gå efter hur man känner för stunden utan hur är det annars?
Vill du vara med honom?
Är han bra för dig?
Etc

Jag vill vara med honom, och han är bäst för mig. Det finns liksom ingen som kan vara bättre.
Okej, han är inte Mr. Perfect i alla lägen, men det är väl ingen? Men jag vill vara med honom.

Crypto:

Känslorna kan bli starkare igen.
Om dina föräldrar är tillsammans, kolla med dem hur det varit med känslorna?

Hur blir de det? Av sig självt?
Hmm.. i ena stunden pussas de, och i andra ryter de åt varandra...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Harpya:

Ibland kan kusiner vara väldigt attraherande.

Haha!
De tjejkusinerna han har är båda gifta, och han är definitivt inte bög. Herregud, jag känner ju min pojkvän/bästa vän!
[crazy]

Nintendo:

Nä, men seriöst, prata med honom och se om ni gemensamt kan hitta något fel eller någon lösning eller något

Kanske borde det... Men jag vill inte såra honom... Han skulle bli helt förstörd [chocked]
Men jag borde väl...


   
SvaraCitera

marrikarri:

Okej, han är inte Mr. Perfect i alla lägen, men det är väl ingen? Men jag vill vara med honom.

Finns absolut ingen som är perfekt 😛
Så du vill vara med honom, var med honom då [y]

marrikarri:

Hur blir de det? Av sig självt?

Hitta på nya saker tillsammans t.ex

marrikarri:

Hmm.. i ena stunden pussas de, och i andra ryter de åt varandra...

Så som det brukar vara med andra ord [cute]


   
SvaraCitera

marrikarri:

Kanske borde det... Men jag vill inte såra honom... Han skulle bli helt förstörd
Men jag borde väl...

Vänta ett tag innan då, och se om det är såhär "på riktigt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för all hjälp!
[love]


   
SvaraCitera

marrikarri:

Verkligen inte! :O Nej, jag har inte tänkt på killar överhuvudtaget när han var borta. Jag är inte en sån som kollar in alla killar jag går förbi direkt... Och vi hade ju inga problem när han åkte.

Jag menade inte att du tittade på någon annan, jag menade att du byggde upp din kille till någon helt annan i ditt huvud under saknaden och sedan kom han hem och var inte killen du byggt upp. Fattar du nu?


   
SvaraCitera

marrikarri:

Whaaat? Haha nej det har han inte, han hälsade på sin släkt i Finland och träffade bara sin kusin dygnet runt typ. Dessutom känner jag min pojkvän såpass väl så jag vet att han aldrig skulle göra så, och jag litar på honom.

Hur vet du att han träffade sin släkt? Det kanske bara var en ursäkt för att kunna åka bort utan att du blev svartsjuk. Många som har litat på sin partner har blivit bedragna. Kolla bara på Elin och Tiger Woods.


   
SvaraCitera

marrikarri:

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ca 1,5 år. Vi älskar varandra till döden

åh[party][y]


   
SvaraCitera