Aviseringar
Rensa alla

Tar du LSD? Varför? Varför inte?


Ämnesstartare

Infraröd:

Nej, bara nästan. Så det är inte lönt att försöka inspirera ditt intellekt nu när du redan har så mycket. [tired]

hihih, skulle vara kul att få reda på vad det är för fel på dig[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

e

Srsly. Den där saken är så jävla läskig och vidrig, men samtidigt tycker jag om att du postar den överallt. Känner mig förvirrad och kluven. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Srsly. Den där saken är så jävla läskig och vidrig, men samtidigt tycker jag om att du postar den överallt. Känner mig förvirrad och kluven. [sad]

Usch, det är inte alltid så lätt. [n]


   
SvaraCitera

Infraröd:

LSD

Infraröd:

LSD

jag ÄR lsd


   
SvaraCitera

Nä, men skulle inte ha något emot att prova nån gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Har du inte upplevt något negativt alls?

Under själva trippen eller efteråt? Några gånger har jag upplevt stark ångest och dissociation, vilket kan vara lite obehagligt, men samtidigt lär man sig alltid något av det så det är praktiskt taget hela tiden värt det. Efter trippen - det finns inget mer underbart... ro i sinnet, en återfödelse (egentligen hela grejen), ett bagage med vidgade vyer. Abstinens ser man inte ljudet av. Det är helt klart världens bästa hjälpmedel. Jag vill inte propagera här, men det har faktiskt hjälpt mig något så oerhört. Att en gång ha tagit LSD, är som att nyktra till från ett långt liv i ovisshet och ständig dimma av konfusion och misstro.

Complicated:

hihih, skulle vara kul att få reda på vad det är för fel på dig[bigsmile]

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Några gånger har jag upplevt stark ångest och dissociation, vilket kan vara lite obehagligt

Men inte så att känslan ekade kvar, även ett bra tag efter trippen?
Jag har läst en massa skräckpropaganda om sånt...

Infraröd:

Det är helt klart världens bästa hjälpmedel

Infraröd:

Att en gång ha tagit LSD, är som att nyktra till från ett långt liv i ovisshet och ständig dimma av konfusion och misstro.

Det är jusst detdär... Det låter ju så bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Men inte så att känslan ekade kvar, även ett bra tag efter trippen?

Nej. [rolleyes]
Barn blir skrämda -> fobier. Vuxna lär sig.

Bluff:

Det är jusst detdär... Det låter ju så bra.

Ja, nästan för bra.


   
SvaraCitera

Mindfuck är kul [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Nej.

Åh [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Varför tar du inte LSD om så inte är fallet?

tror inte att det är bra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Åh [smile]

Vad jag kan säga är, att något som ekar kvar, är själva upplevelsen av att vara i det tillståndet. Detta gör att jag bland annat lättare ser detaljer, som jag kanske inte annars skulle se. Tänker fortfarande lite i samma tankebanor. Men det gör jag för att det är kul och intressant. Se hela världens organiska spel i något slags metaforer.


   
SvaraCitera