Aviseringar
Rensa alla

tar du skolan på allvar?


Ämnesstartare

Donkeking:
Jag tar skolan halv seriöst, jag tror på att mitt driv å personlighet kommer ta mig långt inom service yrket istället för bra betyg. Visst jag gör nästintill alla uppgifterna men jag satsar inte på A och jag pluggar inte hemma om det inte är för något svårt prov. Jag får rätt bra betyg iaf. Jag gillar alla lärare faktiskt och är inte mobbad i klassen men kanske lite utanför ibland men jag har fortfarande min bästa vän och några andra som är lite trista att vara med men om man måste så har man nån iaf. 

så du tror alltså på att du kommer att lyckas eller kanske du redan har gjort det?Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Näe jag sket i det helt, finns inte en enda skola jag kan trivas på endå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:
Näe jag sket i det helt, finns inte en enda skola jag kan trivas på endå

school is poop eller hur?Cool


   
SvaraCitera

agnesberg:

school is poop eller hur?Cool

Inte alls, det är människorna som går på skolorna som är poop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Inte alls, det är människorna som går på skolorna som är poop

jaha varför det? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

agnesberg:

jaha varför det? Rullar ögonen

Det vet jag inte, men du kan ju fråga dom 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Det vet jag inte, men du kan ju fråga dom 

Okej då gör jag väl det    ''hörni, sgt.sunshine säger att ni elever är poop när man frågade henne om skolan var bra eller dåligt. stämmer det?''


   
SvaraCitera

agnesberg:

Okej då gör jag väl det    ''hörni, sgt.sunshine säger att ni elever är poop när man frågade henne om skolan var bra eller dåligt. stämmer det?''

Då var det bara att vänta på svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Då var det bara att vänta på svar

jadu, undrar hur länge man ska få vänta.


   
SvaraCitera

agnesberg:

jadu, undrar hur länge man ska få vänta.

Ingen aning


   
SvaraCitera