Aviseringar
Rensa alla

Tar ut sin sorg,,,,


Lament:

SKkrlklwrjkrtaöörlkre, tycker jag.

Kan nog inte hålla med. Håller nog mig till ifjewigjiwggggrtrihwGJiewh!!


   
SvaraCitera

BroderGrim:

........................................................

LÄGG NER MED PUNKTERNA! [mad]


   
SvaraCitera
edroon

orka med flickor under 14


   
SvaraCitera

Lament:

SKkrlklwrjkrtaöörlkre, tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du säger till henne att du gillar henne väldigt många gånger och nästan är lite väl på henne, skriver en massa och så, kan det bli för mycket, om du förstår vad jag menar? Så försök att inte vara för på, kan ju vara lite därför hon inte orkar svara. Den situationen har jag varit i iallaf!


   
SvaraCitera

Strunta i henne, finns en gräns för vad en man kan tåla när det gäller att få ligga[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skriver som en grovt efterbliven femårig lyktstolpe, om du kunde prata svenska skulle jag antagligen kunna ge ett vettigt svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

om du säger till henne att du gillar henne väldigt många gånger och nästan är lite väl på henne, skriver en massa och så, kan det bli för mycket, om du förstår vad jag menar? Så försök att inte vara för på, kan ju vara lite därför hon inte orkar svara. Den situationen har jag varit i iallaf!

Jo det var väll det jag gjorde fel.....hon har sagt nu att hon inte vill det hon tror jag vill...:'(


   
SvaraCitera

jobbigt med.... punkter överallt.....
förlåt men jag var tvungen att kommentera det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen är hon less på dig, men fattar inte varför hon skriver förlåt då. Hon har säkert bara pms;) Skriver också ofta med en kille jag gillar på msn/sms, han får då lida med mina pmsanfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BroderGrim:

Jo det var väll det jag gjorde fel.....hon har sagt nu att hon inte vill det hon tror jag vill...:'(

Man lär sig av sina misstag, jag har både vart den som varit på för mycket och är nu den som har någon på mig, ge henne space så får du se vart det leder. Även om det kasnke inte kan leda till det du vill så är det nog det bästa att göra, för då kan hon känna sig mer avslappnad inför dig och då kommer ni båda trivas bättre!


   
SvaraCitera

Always look on the bright side of life.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera