Aviseringar
Rensa alla

Taruerings text, hjälp mig hitta en fin text att tatuera


Ämnesstartare

image_12.jpg

image_11.jpgimage_10.jpgimage_9.jpgJag skulle vilja veta lite vad ni tycker är en fin tezt att tatuera in på axeln här är några förslag som jag funderar på: 

image_8.jpg


   
Citera

Tycker det är töntigt med sånadära citat på engelska, latin.. Ta någon text som betyder något för dig på svenska istället. Vill du att VI ska hitta en text åt dig för att du ska tatuera bara för tatueringens skull, och inte har planer själv, då är du nog inte redo än. Du ska planera din tatuering och veta vad du själv vill ha, och inte leta efter råd bara för att du vill ha en tatuering för att det är coolt.


   
SvaraCitera

0782dc30b8fe11e29d8c22000a1fbd8b_71.jpg


   
SvaraCitera

spela shoreline


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
Tycker det är töntigt med sånadära citat på engelska, latin.. Ta någon text som betyder något för dig på svenska istället.

Visst skulle jag vilja ha något på svenska men tycker det är så mycke svårare att hitta en fin men enda passande text på livet, något tips på text som du tycker är fin? 


   
SvaraCitera

MaalinLjus:

Visst skulle jag vilja ha något på svenska men tycker det är så mycke svårare att hitta en fin men enda passande text på livet, något tips på text som du tycker är fin? 

Jag gjorde edit på inlägget innan du svarade mig.. Du bör inte tatuera dig bara pga den anledningen att du vill ha en tatuering. Man hittar först ett motiv och tänker på det ett bra tag, sedan kan man börja tänka på tatuering.. Man bestämmer inte sig för tatuering och letar coola motiv bara just för att man vill ha en tatuering. Man ska ha nåt man inte ångrar! Tro mig, jag har tatuerat saker jag ångrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

Jag gjorde edit på inlägget innan du svarade mig.. Du bör inte tatuera dig bara pga den anledningen att du vill ha en tatuering. Man hittar först ett motiv och tänker på det ett bra tag, sedan kan man börja tänka på tatuering.. Man bestämmer inte sig för tatuering och letar coola motiv bara just för att man vill ha en tatuering. Man ska ha nåt man inte ångrar! Tro mig, jag har tatuerat saker jag ångrar.

Det har du helt rätt i menar dock att få tips så jag kan fundera vidare på den rätta texten för mig, tänker inte göra en tatuering sålänge jag inte är helt säker


   
SvaraCitera

MaalinLjus:

Det har du helt rätt i menar dock att få tips så jag kan fundera vidare på den rätta texten för mig, tänker inte göra en tatuering sålänge jag inte är helt säker

Tatuera inga töntiga random motiv.. tatuera något som betyder något för just dig. Det är lite svårt att ge råd om det.. Kanske låter som att jag överdriver lite.. Men den stannar med dig hela livet. Du måste verkligen vilja ha den hela livet också! Du kan ju skriva grejer du gillar för att folk ska kunna ge dig råd.. Inte bara uppenbara töntiga motiv som "You only live once" .. Ta nåt mer personligt istället.


   
SvaraCitera

"politisk makt växer ur en gevärspipa"

"Utan en folkarmé har folket ingenting"


   
SvaraCitera

tatuera i herrens citat 


   
SvaraCitera
time
 time

Det räcker med en tråd om saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

Tatuera inga töntiga random motiv.. tatuera något som betyder något för just dig. Det är lite svårt att ge råd om det.. Kanske låter som att jag överdriver lite.. Men den stannar med dig hela livet. Du måste verkligen vilja ha den hela livet också! Du kan ju skriva grejer du gillar för att folk ska kunna ge dig råd.. Inte bara uppenbara töntiga motiv som "You only live once" .. Ta nåt mer personligt istället.

Behöver någon som är ärlig och säger som den tycket, det tackar jag för :). Det jag vill ha är en text som får mig att alltid kämpa trots svåra och jobbiga situationer. Min pojkvän förlorade sin farfar i en lång tids sjukdom 10 dagar efter dör hans mamma plötsligt och båda dom har stått mig väldigt nära i 3 års tid vilket har gjort att jag och min pojkvän får kämpa oss genom vardan för att orka med allt.. Just därför känner jag att en peppande text är det jag behöver för att se tillbaka på och påminna mig själv att jag klarar dethär..


   
SvaraCitera

(☆☆《 Lär livetts gåta, Älska. Glömma o förlåtta ☆¤☆》》


   
SvaraCitera

♡♡♡ Du är värld mer än tusen tårar..♧


   
SvaraCitera

[♢] Love live for what life is.. [♢]


   
SvaraCitera