Aviseringar
Rensa alla

tattoo - översättning till latin


Ämnesstartare

Nachac:

Bra ifall man skulle glömma det.

[rolleyes] så otroligt alla är för namn på kroppen, kanske är jag som är udda[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

[rolleyes] så otroligt alla är för namn på kroppen, kanske är jag som är udda[confused]

Nej, sjukt menlöst är det. Typ som sitt personnummer. Känns väldigt mycket "åh, vill tatuera mig, men jag vet inte vad - bäst jag gör något sjukt tråkigt så jag inte ångrar mig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

"åh, vill tatuera mig, men jag vet inte vad - bäst jag gör något sjukt tråkigt så jag inte ångrar mig"

Tack[y] Dom där orden rullar av tungan, dom låter så jävla rätt![party]
Btw känner många som bara tatuerar in namn osv. Det har blivit som en trend, suckers säger jag![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

jodå men har redan sett alla avsnitt som har kommit ut hittills(och mangan)[rolleyes]

samma här 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Netherlick:

jodå men har redan sett alla avsnitt som har kommit ut hittills(och mangan)[rolleyes]

har tips på några bra anime serier i samma nivå med naruto? [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Budolicious:

Nej, sjukt menlöst är det. Typ som sitt personnummer. Känns väldigt mycket "åh, vill tatuera mig, men jag vet inte vad - bäst jag gör något sjukt tråkigt så jag inte ångrar mig"

haha word!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton:

samma här 🙁

Kolla på Bleach, Hitman Reborn. Läs Beelzebub Skit rolig och bra) [wink] Annars finns det ju One piece och Fairy tail

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Aiton:

naruto? [bigsmile]

ftw Air gear! Finns typ bara 1 säsong 26 avsnitt elr nått men finns typ över 200kapitel i mangan.


   
SvaraCitera
Åtta

Diskutera gärna animé om ni vill, men inte i det här forumet och den här tråden.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Skönhet, Utseende och Mode


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

För er som gnäller om namn på sin kropp. Fu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

För er som gnäller om namn på sin kropp. Fu!

ägd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Fu!

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

ägd.

Aaa shit, fett ägd ;o

Netherlick:

[rolleyes]

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Aiton:

så man slipper förklarar för alla vad det menas[y] hehehe

Om det, på allvar, är anledningen till att du vill skriva det på ett språk du inte ens kan så är du korkad. Du kommer få förklara det hela tiden i och med att människor inte förstår. Det borde vara självklart, men det kanske det inte är för alla...[rolleyes]

Och om fem år kommer du vara vad de med tribals är idag. Grattis.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kablash__:

o

Fast din är ju fin med tanke på ditt ursprung... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

m det, på allvar, är anledningen till att du vill skriva det på ett språk du inte ens kan så är du korkad

det e inte enda anledningen, tycker latin är coolt [crazy]
du verkar ju veta vad som är rätt hela tiden så vilka tatueringar är bra enligt dig ? ^^


   
SvaraCitera

Aiton:

du verkar ju veta vad som är rätt hela tiden så vilka tatueringar är bra enligt dig ? ^^

Säger bara att det är en dum idé att följa tatueringstrender.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Säger bara att det är en dum idé att följa tatueringstrender.

du har din åsikt, och jag har min[wink]


   
SvaraCitera