Aviseringar
Rensa alla

tatuera fingrarna


Ämnesstartare

nu när jag fyller 18 snarr jag blir väldigt sugen på att tatuera fingrarna för dem ser tomma ut också så vill ja ha något synligt vet inte säkert ska jag fråga tatueraren när jag blir och se vad han har för förslag? hur är läkningsproseccen på fingrarna?


   
Citera
Ämnesetiketter
Hando

Hur många trådar om tatueringar har du tänkt skapa egentligen?


   
SvaraCitera

Dill-1020x765.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:
Hur många trådar om tatueringar har du tänkt skapa egentligen?

 tills jag får ordetliga svar


   
SvaraCitera

Är enda anledningen att du vill tatuera dina fingar/händer för att de ser ''tomma ut''? Låter inte som en särskilt bra anledning för att tatuera sig. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Är enda anledningen att du vill tatuera dina fingar/händer för att de ser ''tomma ut''? Låter inte som en särskilt bra anledning för att tatuera sig. Galen

kommer göra det ändå


   
SvaraCitera

Danneboi:

kommer göra det ändå

Ja du gör väl som du vill


   
SvaraCitera
Hando

Danneboi:

 tills jag får ordetliga svar

Fair enough.
Testat Flashback?


   
SvaraCitera

Danneboi: nu när jag fyller 18 snarr jag blir väldigt sugen på att tatuera fingrarna för dem ser tomma ut också så vill ja ha något synligt vet inte säkert ska jag fråga tatueraren när jag blir och se vad han har för förslag? hur är läkningsproseccen på fingrarna?

Danneboi: kommer göra det ändå

Marcus hade kunnat dö efter sin tatuering

Efter den nya tatueringen på högerarmen kände Marcus Karlsson sig riktigt sjuk och larmade SOS.

Ambulanspersonalen gav honom en kall handduk och två Panodil. Bara några timmar senare fick han akutvård för blodförgiftning på sjukhuset.

- Jag hade kunnat dö om jag hade litat på ambulansvårdarna, säger Marcus.

Expressen
http://www.expressen.se/kvallsposten/marcus-hade-kunnat-do-efter-sin-tatuering/

Tatueringen gav Felizia Mutas blodförgiftning

Felizia Mutas ville föreviga sin farfars namn "Evert" på handleden. Men vad som började som ett fint minne ledde till ett besök på akuten och en polisanmälan.

Nyheter24.se http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/739149-tatueringen-gav-felizia-mutas-blodforgiftning


   
SvaraCitera

skaffa en fet blank ring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
skaffa en fet blank ring

vill se fett fucking badass ut zå jag skaffar tatueringar på fingrarna


   
SvaraCitera

Danneboi:

vill se fett fucking badass ut zå jag skaffar tatueringar på fingrarna

inte värst badass faktiskt


   
SvaraCitera
sies
 sies

Danneboi:

vill se fett fucking badass ut zå jag skaffar tatueringar på fingrarna

Att "se" badass ut är något helt annat än att vara badass. 😉 Sen så borde du också börja och lära dig använda Google mera. Du får åsikter på forum, på Google får du fakta. Eller så pratar du med en tatuerare.


   
SvaraCitera

sies:

Att "se" badass ut är något helt annat än att vara badass. 😉 Sen så borde du också börja och lära dig använda Google mera. Du får åsikter på forum, på Google får du fakta. Eller så pratar du med en tatuerare.

Tumme upp


   
SvaraCitera