Aviseringar
Rensa alla

Tatuerare


Ämnesstartare

Nån som vet vart man kan tatuera sig, helst i uppsala elr sthlm, om man är 17 år?


   
Citera

Mojo_:

Nån som vet vart man kan tatuera sig, helst i uppsala elr sthlm, om man är 17 år?

Håll ut 1 år till och gör hos någon som kan!
Dold text: DESSA JÄVLA UNGDOMAR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad jag har hört ska du inte lita på en tatuerare som låter dig bli tatuerad som minderårig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

Polisen

Vänta, så farligt är det inte. Hinner hända rätt mycket på ett år even, i smak osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

K33p0nDreaming:

DESSA JÄVLA UNGDOMAR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...Som jag trodde... ingen som kan komma med ett svar [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur snart fyller du 18? Vad är problemet med att vänta tills dess?
När jag var 17 hade jag endel tatueringsplaner som jag aldrig skulle vela ha på mitt skinn idag.

Få av mina vänner som gaddat sig innan 18 har fått fina tatueringar, något lär ju vara lite på tok om tatueraren måste välja att gadda minderåriga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart jag kan vänta, men varför vänta om någon på den hör sketna sidan skulle råka veta nåt ställe så man kan göra det när man vill...

Men såklart är det ingen som kan sluta påpeka att jag borde vänta, för att istället kasta ur sig nåt om att dom vt eller hålla tyst...

GAH JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ UM ASSÅ! FY!

nu fan slutar jag hänga här...

*vi får väl se hur länge det håller i sig*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

klart jag kan vänta, men varför vänta

För att som jag sa tidigare, så hinner det hända mycket med smak och placering på ett år. Jag vet flertalet idéer man hade i yngre dagar som jag fan inte hade velat ha på min kropp idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, är det olagligt att skaffa tatuering när man är under 18?

"olagligt"

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

ok, är det olagligt att skaffa tatuering när man är under 18?

Nej, det är inte olagligt att tatuera sig även om man är under 18, det är heller inte olagligt för tatuerare att tatuera minderårigar. Dock gör inga seriösa tatuerare det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

GAH JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ UM ASSÅ! FY!

BUUUHUUU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Nej, det är inte olagligt att tatuera sig även om man är under 18, det är heller inte olagligt för tatuerare att tatuera minderårigar. Dock gör inga seriösa tatuerare det.

Tack... ett svar.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Dock gör inga seriösa tatuerare det.

vill bara ha en, kanske tre, stjärnor på magen. så behöver inget proffs direkt.


   
SvaraCitera