Aviseringar
Rensa alla

tatuering..


lovestoned:

atuering på halsen eller handleden

sa ju armen! plus att om du har den på armen kan du ju ha en långärmad ifall folk nu tar illa up


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då känner man ju smärtan endast en gång, när man tatuerar så karvar man ju runt i huden.

ett par hudlager ner med en nål. piercar du dig kör du ju nålen rätt igenom allting.

OF 5:

men fan vet du inte ens vart du vill ha den så ska du inte ha någon

Jag har 9 månader på mig att bestämma vilket ställe, ville bara veta om någon tatuerat sig på ett ställe som inte kändes så jättemkt..

YaBasta:

sa ju armen! plus att om du har den på armen kan du ju ha en långärmad ifall folk nu tar illa up

mjo men mena såna ställe som syns mkt


   
SvaraCitera

lovestoned:

Vet att det är olika från person till person men någon som har x antal tatueringar som kan berätta vilket ställe som gjorde minst ont?

Har sex stycken. Underarmen och vaden kändes knappt öht. Bröstet/skuldran gjorde helt fittcpont. Överarmen var okej.


   
SvaraCitera

lovestoned:

ett par hudlager ner med en nål. piercar du dig kör du ju nålen rätt igenom allting.

Ja, en gång.


   
SvaraCitera

Tycker inte själva tatuerandet gör ont, mer en irriterande känsla.. Tiden det tar gör så att det blir till smärta, anser jag.
Min tatuering sitter på överarmen strax över armvecket mot insidan, ju längre in på armen ju mer obehagligt var det. Den bit av tatueringen som sitter vid armvecket gjorde ej ont, tvärtom.


   
SvaraCitera

rekomenderar starkt[love]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du inte vet vad du vill ha eller var bör du inte
bara skaffa en föratt.


   
SvaraCitera