Aviseringar
Rensa alla

Tatuering


Blitzen:

re the all-singing

Läser inte hela tråden. jobbigt.

men ja, det kvittar helt hur oorginell (skriver man så?) en tatuering är. Finns alltid folk som whinar på vilken tatuering man än kommer ha, enda viktiga är att man själv gillar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

men ja, det kvittar helt hur oorginell (skriver man så?) en tatuering är. Finns alltid folk som whinar på vilken tatuering man än kommer ha, enda viktiga är att man själv gillar det.

Precis.


   
SvaraCitera

Blitzen:

Precis.

skriv det från början då [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

skriv det från början då

Skrev jag före du ens påpeka det [cute]


   
SvaraCitera

Blitzen:

Skrev jag före du ens påpeka det

dock va nån annan tvungen att påpeka det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså snälla får folk inte ligga längre eller what's the deal med all jävla dryghet? BLIR SÅ TRÖTT[censur][tired][tired][tired][badgrin][chocked][chocked][party][bigsmile][n][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

dock va nån annan tvungen att påpeka det.

Snarare föra en diskussion.


   
SvaraCitera

hejsajag:

asså snälla får folk inte ligga längre eller what's the deal med all jävla dryghet?

hahaha! 😀

Jag tycker att du ska ta den där om att dansa i regnet. Det lät kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Jag tycker att du ska ta den där om att dansa i regnet. Det lät kul.

nej för seriös å bögig faktiskt. fett sugen på att tatuera in hakuna matata, men det lär jag la få ångra vid ett senare skede isfl


   
SvaraCitera

hejsajag:

nej för seriös å bögig faktiskt.

Jahopp

hejsajag:

fett sugen på att tatuera in hakuna matata

Gör det du. I pannan.


   
SvaraCitera

smaksak men jag tycker att om man ska tatuera sig så ska man verkligen ha nått man gillar eller som betyder något för en. du kommer ha den där hela livet, liksom. så tänk dig för en extra gång innan du gör en tattooooo
[y]


   
SvaraCitera

Alla dessa alt. Låter jävligt moderiktiga tycker jag. Ta något du själv kommit på istället. Jag har en tatuering som inte är orginell, dock är den enda personen innan som har den min morfar. Annars är samtliga gaddar gjorda helt efter eget tycke och skissar. Glöm aldrig att detta är något som kommer sitta kvar resten av livet, se till att inte sätta den på ett allt för synligt ställe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsajag:

nej för seriös å bögig faktiskt.

Höhö


   
SvaraCitera

Jag tycker såhär:

Skitfula allihopa.


   
SvaraCitera

Rekommenderar halshuggna kvinnor och döskallar.


   
SvaraCitera