Aviseringar
Rensa alla

Tatuering 15 år


Ämnesstartare

Vad tycker ni om att tatuera sig som 15åring? Mina päron låter mig troligen om jag inte tatuerat ngt helt bananas, såå vad tycker ni? Är en 15åring med tatuering trashy? Tell me allt ni tycket är ni snälla


   
Citera
Ämnesetiketter

Varför vill du ha en tatuering så tidigt? 🙂


   
SvaraCitera

Förstår egentligen inte varför alla har så bråttom att tatuera sig lol, speciellt inte när man är så ung. Man förändras genom tonåren, så något som du vill ha nu kommer du kanske hata senare i livet. Fast det beror ju också på vad du tänkt tatuera. But hey im just a stranger on the internet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tveksamt:
Varför vill du ha en tatuering så tidigt? 🙂

har väl egentligen ingen vettig anledning mer än att det är fint, och att kunna ha min tatueringen som en liten reminder om vem jag är när saker händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

faphomet:
Förstår egentligen inte varför alla har så bråttom att tatuera sig lol, speciellt inte när man är så ung. Man förändras genom tonåren, så något som du vill ha nu kommer du kanske hata senare i livet. Fast det beror ju också på vad du tänkt tatuera. But hey im just a stranger on the internet. 

jag är ung och jag kommer ändras, men jag vill liksom ha en tatuering som påminner mig om denhär perioden och vem jag är


   
SvaraCitera

Gyllene:

jag är ung och jag kommer ändras, men jag vill liksom ha en tatuering som påminner mig om denhär perioden och vem jag är

Well you do you boo, inte som om jag kommer stoppa dig haha


   
SvaraCitera

Om du inte har någon riktigt speciell anledning till att skaffa en tatuering så tycker jag iallafall att du bör vänta. För de tatueringarna som du vill ha under tonåren, vill du mest troligt inte ha under senare år. 
Har flera kompisar som skaffade tatueringar vid 15 års åldern och alla har ångrat sig för att de inte tänkte igenom det tillräckligt även fast att de var helt säkra på att de skulle vilja ha tatueringarna för resten av sina liv.
Så vänta, ha inte så bråttom.
Ett tips en släkting till mig fick dock när hon var 16 och ville ha en tatuering var att skriva ut en bild på motivet som hon ville ha och sedan lägga undan den i nästan 1 år och ville hon fortfarande ha den då så skulle hon tatuera in den. Men hon ångrade sig alltid och var extremt tacksam över att hon inte skaffade dem då.

Du har hur många år som helst på dig att skaffa en tatuering eller flera, så att vänta några år till är ingenting om du kollar på hur många år du har på dig. 🙂


   
SvaraCitera

Gyllene:

jag är ung och jag kommer ändras, men jag vill liksom ha en tatuering som påminner mig om denhär perioden och vem jag är

Tänkte mer att om man senare vill skaffa fler tatueringar, sleeve t.ex, så kan de fucka hela layouten sen när du blir äldre, om du vill ha det så att säga. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Är också 15 och har velat tatuera mig sen ja var barn, men mamma tillåter inte det förän jag fyllt 18. Fick pierca ögonbrynet när jag var 13 som kompensation, dock läktes den utGråter. Försöker fixa det ändå men är svårt att hitta folk som vill tatuera utan föräldrars tillåtelse. 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Det är din kropp, kör på. Tänk bara lite extra på att detta kommer sitta på din kropp en väldigt stor del va ditt liv, såvida du inte lasrar bort det. 


   
SvaraCitera

Tycker väl varken det är konstigt eller inte konstigt med en femtonåring med tatueringar (eller typ så vet inte riktigt hur jag ska säga)


   
SvaraCitera
time
 time

Gyllene:

jag är ung och jag kommer ändras, men jag vill liksom ha en tatuering som påminner mig om denhär perioden och vem jag är

Ville också tatuera mig när jag var 15, är SJUKT jävla tacksam över att jag inte fick göra det, för vad du gillar nu kommer du högst antagligen tycka är jättepinsamt om bara typ åtta månader. Utvecklingen går svinfort mellan 15-18. Tatuera dig senare. Du kommer minnas den här perioden ändå, men den du är nu är inte den du kommer vara om något år och då kommer det bara vara pinsamt att för alltid ha kvar ett beslut en femtonåring tog på din kropp liksom.

Mvh en som antagligen hade tatuerat in vans eller något annat fjantigt


   
SvaraCitera
Cobrak

som ovanstående redan skrivit; lika bra å vänta. enkelt å ta beslut som man sedan ångrar extremt mycket.


   
SvaraCitera