Aviseringar
Rensa alla

Tatuering, Gör det ont?


Ämnesstartare

Hej! Jag är en kille på 14 år. Min mamma har haft cancer(blev precis frisk) och hon ska nu skaffa en "fuck cancer" tatuering, vill helst göra det med henne och jag vill gärna ha "fuck cancer" på handleden eller nåt, Underarmen iallafall. vad tycker ni? gör det ont?


   
Citera
Ämnesetiketter

Värt att länka detta innan du bestämt dig. 


   
SvaraCitera

rogernw:
Värt att länka detta innan du bestämt dig. 

Fan vad ironiskt om man skulle göra en fuck cancer tatuering och sen få cancer pga den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa jag vet, Men om man ska tänka så då kan man inte gör nånting egentligen. 


   
SvaraCitera

tattoo-pain-areas.jpg


   
SvaraCitera

Mindfly:

Fan vad ironiskt om man skulle göra en fuck cancer tatuering och sen få cancer pga den

Jamen precis, tänkte lite så jag också när jag läste tråden Galen


   
SvaraCitera
nubbie

Äh, man kan ju få cancer av allt.

Gör du den någonstans mellan typ nedanför armvecket och handens början gör det inte så fasligt ont. Insidan av armen är däremot lite mer känslig än utsidan. Du kan förvänta dig typ en intensivt svidande känsla, ungefär som när någon gör tusen nålar på en.


   
SvaraCitera
grisen

-Kändes likadant när jag gjorde alla tatueringar. En varm kniv som skär i en långsamt. (Kände inte nålen som en nål) 
-gör såklart mer ont på vissa ställen än andra
-kroppen vänjer sig efter några minuter
-lyssna på musik under tiden, då tänker man mindre på smärtan


   
SvaraCitera

Ja det gör ont , det är inte direkt som man sitter där och blir masserad direkt. Men det är smärta som du själv accepterar och då känns det inte lika mycket.


   
SvaraCitera

TjockisArsle1234:
Hej! Jag är en kille på 14 år. Min mamma har haft cancer(blev precis frisk) och hon ska nu skaffa en "fuck cancer" tatuering, vill helst göra det med henne och jag vill gärna ha "fuck cancer" på handleden eller nåt, Underarmen iallafall. vad tycker ni? gör det ont?

Underarmen gör inte ont alls, huden domnar bort ganska snabbt. Handlederna är dock lite värre, men absolut inte outhärdligt.


   
SvaraCitera