Aviseringar
Rensa alla

Tatueringar


Ämnesstartare

Jag fyller arton snart (hejdå 17 år och svår. [cry]) och måste tatuera mig. Måstemåstemåste, det hör liksom till. Problemet är att jag iiinte riktigt vet vad jag vill göra för något. [blush]
Nån som har någon fin idé?
Har du någon tatuering?
Om du blir pistolhotad och måste tatuera dig, vad skulle du tatuera för något då?

Bifoga gärna bilder[blush]

fotlänk.jpg


   
Citera

Image

Den i pannan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Den i pannan.

Aj.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för hjälpen, people...


   
SvaraCitera

easycure:

Måstemåstemåste, det hör liksom till.

Menar du att alla som är 18+ är tatuerade? 😐

Anyways, har funderat på en H.R Giger-inspirerad tatuering:

Image

Kanske inte just den där då, men gärna något liknande på bröstet typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Menar du att alla som är 18+ är tatuerade? 😐

haha, nej.
Menar bara att jag vill tatuera mig när jag fyller 18, bara för att jag kan [wink] Lite som att man "måste" gå på krogen på sin födelsedag, bara för att. Hör liksom till.


   
SvaraCitera

easycure:

Menar bara att jag vill tatuera mig när jag fyller 18, bara för att jag kan [wink] Lite som att man "måste" gå på krogen på sin födelsedag, bara för att. Hör liksom till.

"Måsten" är sällan positiva[sad]


   
SvaraCitera

Den här gillade jag också
Image


   
SvaraCitera

easycure:

Tack för hjälpen, people...

varsågod[cute]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Du kommer nog ångra dig om du gör någon random grej bara för att visa att du nu är en lite större flicka än innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du nu är en lite större flicka än innan.

Men herregud människa, var är spontaniteten?
Jag förstår att jag ska släpa med tatueringen bara en livstid, och hade faktiskt inte planerat att tatuera en jävla örn över hela ryggen. Bara något litet på ett ställe där man kan gömma det sen om man vill. I värsta fall så är det bara lite charmigt att kunna säga "ÅH, den där skaffade jag när jag var 18.. haha. fy". Det är inte alls så att jag vill verka äldre eller imponera på någon, jag VILL göra det. Sluta läsa mellanraderna.[mad]

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

"Måsten" är sällan positiva

Men, missuppfatta mig rätt. "måste" = Jag vill så gärna att det blir ett måste. Inte något krångligt och jobbigt måste.[smile]


   
SvaraCitera

Att tatuera sig för att man "måste" och inte för att man vill låter riktigt jävla idiotiskt imho.
Men öh.. EN STJÄNRA PÅ ARMEN! ELLER DITT STJÄRNTECKEN. ELLER, ELLER DITT EFTERNAMN! KANSKE ÄVEN ETT ERSONUMMER ELLER NÅGOT ANNAT PERSONLIGT[love][love][love]


   
SvaraCitera

Budolicious:

EN STJÄNRA PÅ ARMEN! ELLER DITT STJÄRNTECKEN. ELLER, ELLER DITT EFTERNAMN! KANSKE ÄVEN ETT ERSONUMMER ELLER NÅGOT ANNAT PERSONLIGT[love][love][love]

wieiiiieeeeeee :DD


   
SvaraCitera