Aviseringar
Rensa alla

tatueringar eller örhänge


Ämnesstartare

men nej de är coolt o ha det eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
men nej de är coolt o ha det eller?

Vad tkr du sj? Bry dig nt om vad andra tkr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Vad tkr du sj? Bry dig nt om vad andra tkr

jag tycker det är snyggt med örhänge o kanse tatueringar   gör ju  ont typ för man gör de genom huden visst de gör de på örhänge med men inte på samma sätt


   
SvaraCitera

Lyssna inte så mycket på andra, utan följ ditt eget hjärta. Vill du ha tatueringar, visst - gör't. Vill du ha örhängen - ba gör't!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

  gör ju  ont typ för man gör de genom huden visst de gör de på örhänge med men inte på samma sätt

klart det känns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

klart det känns

men de gör ju mindre ont att ta hål i örat de är snyggt med eller vad tycker ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

men de gör ju mindre ont att ta hål i örat de är snyggt med eller vad tycker ni?

näe inte enligt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

hemma på våran gata i stan där är man faktiskt bög om man har örhängen. Dude fuck off. 

Varför säger du att ja ska fucka off? xD


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Jag tycker örhängen är skit snyggt. Men om du endast skaffar de pga uppmärksamhet så skulle jag inte skaffa de. Men om du å andra sidan faktiskt vill ha de så ser jag ingen anledning att tveka.


   
SvaraCitera

Vill väldigt gärna ha en definition av vad "bögigt" är. Jag må låta som en humorlös, surande pk-människa just nu men det uttrycket går mig på nerverna.


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Pegasus:
Vill väldigt gärna ha en definition av vad "bögigt" är. Jag må låta som en humorlös, surande pk-människa just nu men det uttrycket går mig på nerverna.

Vild gissning här, men jag tror att det är ett uttryck som högstadieelever kastar hej vilt åt folk som uppenbarligen bryr sig om sitt utseende utan att följa trender. De ger folk en urusel anledning att reta eller mobba folk.


   
SvaraCitera

Gems :

Vild gissning här, men jag tror att det är ett uttryck som högstadieelever kastar hej vilt åt folk som uppenbarligen bryr sig om sitt utseende utan att följa trender. De ger folk en urusel anledning att reta eller mobba folk.

Med andra ord: det är dåligt att vara bög.


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Pegasus:

Med andra ord: det är dåligt att vara bög.

Jag tror inte att dom faktiskt syftar på homosexualitet när dom säger "bög" eller att något är "bögigt". Men för de mesta så verkar de, i deras ögon som att det är något förfärligt.  


   
SvaraCitera

Gems :

Jag tror inte att dom faktiskt syftar på homosexualitet när dom säger "bög" eller att något är "bögigt". Men för de mesta så verkar de, i deras ögon som att det är något förfärligt.  

Det känns rätt lustigt ändå, att folk dömer en efter ens sexuella preferenser fastän det inte skadar dem på något sätt.


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Pegasus:

Det känns rätt lustigt ändå, att folk dömer en efter ens sexuella preferenser fastän det inte skadar dem på något sätt.

Jag håller med dig. 


   
SvaraCitera