Aviseringar
Rensa alla

Tatueringar


Ämnesstartare

Om ni var tvungna att tatuera er, var skulle ni göra det och vilket motiv? Har ni någon tatuering nu? TELL ME ALL ABOUT IT!


   
Citera
Ämnesstartare

IMG_20130313_193031.jpg

IMG_20130723_193158.jpg

Planen är att täcka över det jag redan har på armen med en stil liknande det på andra bilden, har dock lite pengar. Och den lilla mandelen där kostade mig 2000:- så det är en dyr hobby för en nästan-arbetslös.

Jag kommer att göra en hel del mer, har mycket hud kvar att täcka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
IMG_20130313_193031.jpg

IMG_20130723_193158.jpgPlanen är att täcka över det jag redan har på armen med en stil liknande det på andra bilden, har dock lite pengar. Och den lilla mandelen där kostade mig 2000:- så det är en dyr hobby för en nästan-arbetslös.

Jag kommer att göra en hel del mer, har mycket hud kvar att täcka.

Coolt lår!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska tatuera mig någon gång. Har tänkt på både Kent och 7:47. Lutar åt 7:47.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe: Coolt lår!

Tack! Är dock inte helt klar, ska i lite mer färg, men det gör så jäkla rövont att tatuera på låret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en fängelsetatuering och min förra bästis namn på ena foten (han har mitt oxo) och så har jag en text på armen jag gjorde när jag var 16 lol morsan blev så jävla lack först..

vill typ göra ett ankare på axeln :$ och har tänkt göra en feeeet grej på ryggen någon gång när jag är miljonär 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
IMG_20130313_193031.jpg

IMG_20130723_193158.jpgPlanen är att täcka över det jag redan har på armen med en stil liknande det på andra bilden, har dock lite pengar. Och den lilla mandelen där kostade mig 2000:- så det är en dyr hobby för en nästan-arbetslös.

Jag kommer att göra en hel del mer, har mycket hud kvar att täcka.

Sjukt fint! Tycker dock bättre om svartvitt när det gäller gaddning, i alla fall på mig själv. Annars bleknar dom, och det är inte så fint :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_mjvtqyoGMj1s5tiuoo1_500.jpg

Vill göra något liknande det här, fast liiite längre ner och snyggare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

arpateko: Sjukt fint! Tycker dock bättre om svartvitt när det gäller gaddning, i alla fall på mig själv. Annars bleknar dom, och det är inte så fint :c

Black n' gray bleknar också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
Har en fängelsetatuering och min förra bästis namn på ena foten (han har mitt oxo) och så har jag en text på armen jag gjorde när jag var 16 lol morsan blev så jävla lack först..

vill typ göra ett ankare på axeln :$ och har tänkt göra en feeeet grej på ryggen någon gång när jag är miljonär 

Vill himla gärna göra ett ankare på handen som det var på bilden där uppe, tycker det är skitfint, och jag är seglare så det påminner mig om havet c:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Black n' gray bleknar också. 

Fast det syns väl inte lika tydligt? Jag har ingen aning, tycker att tatueringar är skitsnyggt men har inte haft en och samma idé tillräckligt länge för att våga tatuera det c:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

arpateko: Vill himla gärna göra ett ankare på handen som det var på bilden där uppe, tycker det är skitfint, och jag är seglare så det påminner mig om havet c:

Havet kallar på mig med :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min ser likadan ut som när jag gjorde den, typ 4 år sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Havet kallar på mig med :'(

Seglar du också? Eller gillar du det bara allmänt? c:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
min ser likadan ut som när jag gjorde den, typ 4 år sen

Vad har du gjort?


   
SvaraCitera