Aviseringar
Rensa alla

Tatuerings kostnad?


Ämnesstartare

Jag vet att det är svårt att säga men vad skulle två tatueringar på ett ungefär kosta som på bilden under? Placeringen är på skuldrorna.

Någon som är villig att gissa? [rolleyes]

angel%20tattoo.jpg


   
Citera

Beror helt på vem det är som tatuerar, och duktiga tatuerare tar bra betalt.


   
SvaraCitera

Hur stora? .__.


   
SvaraCitera

OVER NINE THOUSAAAND


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Hur stora? .__.

Lite mindre en storleken som visas på bilden typ.


   
SvaraCitera

brukar vara ca 1000kr/h


   
SvaraCitera

Räkna med ett par tusen. Gå hellre till den studio där du vill göra det och fråga. Inte ens de brukar kunna säga exakta priser innan det är gjort.


   
SvaraCitera

1000/timman är ett rätt standardpris.


   
SvaraCitera

Budolicious:

1000/timman är ett rätt standardpris

Blä.

Undra hur mycket Miami Ink tar i timman.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Undra hur mycket Miami Ink tar i timman.

Jadu. Bra fråga.
De är inte speciellt bra där egentligen.

Sen hörde jag en fin grej om London ink. Min tatuerade känner en tjej i London som först blev tillfrågad om hon ville göra showen då. Detta skulle innebära att hon skulle få ge de andra på studion sparken för att de skulle sätta in "nytt, coolt folk". Hon slängde, givetvis, ut dem.

Sen ringde hennes "rival" typ och sa något i stil med att han fått showen och frågade om hon ville vara med i den (han visste ju inte att de varit hos henne innan). Hon garvade bara åt honom.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Jadu. Bra fråga.
De är inte speciellt bra där egentligen.

Dom borde ta skit mycket, iochmed tv

Budolicious:

Sen hörde jag en fin grej om London ink. Min tatuerade känner en tjej i London som först blev tillfrågad om hon ville göra showen då. Detta skulle innebära att hon skulle få ge de andra på studion sparken för att de skulle sätta in "nytt, coolt folk". Hon slängde, givetvis, ut dem.

Haha, säkert jätte tatuerade snubbar med sol brillor. Tycker det är kassa program.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Räkna med ett par tusen. Gå hellre till den studio där du vill göra det och fråga. Inte ens de brukar kunna säga exakta priser innan det är gjort.

Okej får nog göra det 🙂 Jag hoppas inte på mycket över 3000 iaf men man vet aldrig!.


   
SvaraCitera

NoNameGirl:

Okej får nog göra det 🙂 Jag hoppas inte på mycket över 3000 iaf men man vet aldrig!

Du lär behöva gå över det om du räknar in båda.


   
SvaraCitera

En vettig tatuerare tar ca 1000 kr/timme.
Bor du i sthlm-området kan jag rekomendera swahili bob's. Sjukt bra ställe (fick tom rabatt sist jag var där på typ 1000kr). stört duktig personal, och dom brukar svara ganska bra vad det kommer kosta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tatuerade in såna i din storlek, gick på 2000:-


   
SvaraCitera