Forumet - Tatuerings-tråden

Tatuerings-tråden

1729 0 51
DC46087E-A79E-4C3C-A649-1BB59B9B5A11-683asså jag tycker tatueringar är najs o vill själv ha 2 hela armar sleeves fulla med bläck men har hört om man typ börjar träna så täns tatueringen ut så jag vet inte när jag ska börja gadda mig funderar nu tiill sommaren? inte en chans att jag går utan tatueringar "jag känner mig typ naken utan tatueringar" men de är väl dyrt o skaffa eller? jag vill jätte gärna ha en tatuering ni som har tatueringar vad tycker ni hur känns de skulle ni kunna leva utan tatuering? rent allmänhet vad tycker ni om tatueringar?
Tränar du i "normalt tempo" (Dvs inga steroider och inte går upp 3 kg muskelmassa per månad) så är det nog ganska lugnt. Huden är väldigt töjbar. Tänk dig typ en som tryckt bild på en ballong som expanderar.
Kan nog hända att du kan behöva fylla i på vissa ställen efter något/några år. (Det tar tid att bygga muskler)
Vissa bodybuilders har behövt fylla i sina på armar och bröst, andra inte alls. Du får själv se helt enkelt.

Sleeves kan vara skitdyrt att skaffa. Du får nog räkna med 10-20k per arm beroende på hur mycket detaljer det är. Du får nog ha tur om du får en tatueringstid till sommaren. Ofta lång väntetid på studios. (I min lilla by är det 4-6 månader, liknande på andra studios i närheten)
Men har du design färdig och pengar som ligger och bränner i fickan, gå till tatueraren och diskutera datum snarast för att få så bra chanser för att få bokning ganska tidigt.

Hando: Tränar du i "normalt tempo" (Dvs inga steroider och inte går upp 3 kg muskelmassa per månad) så är det nog ganska lugnt. Huden är väldigt töjbar. Tänk dig typ en som tryckt bild på en ballong som expanderar.
Kan nog hända att du kan behöva fylla i på vissa ställen efter något/några år. (Det tar tid att bygga muskler)
Vissa bodybuilders har behövt fylla i sina på armar och bröst, andra inte alls. Du får själv se helt enkelt.

Sleeves kan vara skitdyrt att skaffa. Du får nog räkna med 10-20k per arm beroende på hur mycket detaljer det är. Du får nog ha tur om du får en tatueringstid till sommaren. Ofta lång väntetid på studios. (I min lilla by är det 4-6 månader, liknande på andra studios i närheten)
Men har du design färdig och pengar som ligger och bränner i fickan, gå till tatueraren och diskutera datum snarast för att få så bra chanser för att få bokning ganska tidigt.
jag vill jätte gärna ha en sleeve

Spana också in:

asså jag vill inte göra en sleeve på direkten jag vill ju också ha några texter som är meningsfulla o att man inte glömmer den man är o att man kämpar för livet  o är lycklig o tänker posetivt allt de hära vill jag att mina text tatueringar ska handla om till en början sen får vi se vart de leder men nu de nätmsta åren vill jag ha glada meningsfulla texter o inga motv , motiven kan jag göra senGlad vad tycker ni om denna iden  ?