Aviseringar
Rensa alla

Tatuerings-tråden


Ämnesstartare

jag ska börja gadda mig när jag fyller 18 något smått vad menar du med att man blir beroende  av de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:

Blir kostsamt då, och inte lika snyggt som en perfekt tatuering från början. Men ja, du har rätt.

Var samma för mig - man blir även beroende efter sin första. Vill ha över hela kroppen nu hehe. Galen

ska  börja nu näsra år när jag blir 18 ska börja gadda lite smått då vad menar du med att de är beroendeframkalande?


   
SvaraCitera

Danneboi: vad menar du med att de är beroendeframkalande?

Man får typ en go känsla, i hjärnan typ. Som en kick av lycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill tatuera verkligen menningsfulla   meningar typ   "you are a wonderful person don't forget that" så jävla fin text börjar alltid böja när någon säger detta till migGlad vill ha några sånna här poseriva meninfar på min arm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag vill inte göra en sleeve på direkten jag vill ju också ha några texter som är meningsfulla o att man inte glömmer den man är o att man kämpar för livet  o är lycklig o tänker posetivt allt de hära vill jag att mina text tatueringar ska handla om till en början sen får vi se vart de leder men nu de nätmsta åren vill jag ha glada meningsfulla texter o inga motv , motiven kan jag göra senGlad vad tycker ni om denna iden  ?


   
SvaraCitera

Danneboi:

jag får inte börja tatuera mig innan 18 år

ok men du sa du fyller till sommaren, du är inte klar med en sleeve innan hösten då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

ok men du sa du fyller till sommaren, du är inte klar med en sleeve innan hösten då

men löste du inte mitt senaste inlägg? jag vill inte göra sleeve direkt vill ha posetiva meningsfulla texter på min arm


   
SvaraCitera

Danneboi:

men löste du inte mitt senaste inlägg? jag vill inte göra sleeve direkt vill ha posetiva meningsfulla texter på min arm

näe ja läste inte de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

näe ja läste inte de.

jag väntar lite med att göra sleeve


   
SvaraCitera

Danneboi:

jag vet inte det varierar från dag till dagGlad

Har en tatuering där d står Bandit. (; sen har jag tärningar som visar 1313 på vänstra knogarna och fight på högra. Har många många fler sög t om du vill höra  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag pallar onte ha en enda tatuering jag måste ha en tatuering att gå med ingen tatuering är ju som att gå naken förfan!!


   
SvaraCitera

Danneboi:

pratar du om muskler eller tatueringar?

Du vet la vad en bodybuilder är eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska aldrig gå utan tatueringar jag ska fan vara gaddad skiter i vad farsan säer när jag e 18


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min lärare har en sleve o jag undrade om  hur de känns att gadda på armen? jag har ganska smal arm jag tränar inte så sa han att nålen kommer gåi igenom huden men  de kan den inte va? asså jag gillar inte att träna kan jag andå gadda mig o inte va vältränad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hänger träning o tatuering ihop?


   
SvaraCitera