Aviseringar
Rensa alla

tatueringsforum/sida/bilder


Ämnesstartare

är rätt säker på att jag ska gadda mig. en svala ( old school) eller annan fågel vid högra höften/nedre magen

vad tycker ni, är det snyggt?

jag letar efter fina bilder också men vet bara en bra sida http://www.bmezine.com

någon som vet någon mer sida, eller rentav har en svala?

29okt068.jpg

HHH.jpg


   
Citera

yesyesknark:

nej!! (Du röstade på detta alternativ)

Tråkig placering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Tråkig placering.

vart skulle jag ha den då tycker du? jag vill ha den så den inte alltid syns, snyggt tex på sommarn till bikini osv[smile]


   
SvaraCitera

Tycker inte det är något fel med en svala, men du har länkat 2 helt olika. Det är inte ens samma stil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Tycker inte det är något fel med en svala, men du har länkat 2 helt olika. Det är inte ens samma stil.

nej jag vet. först var jag inne på helt vanlig old school men nu när jag sett så mycket fint kan jag tänka mig lite finare linjer osv. jag har ju inte helt bestämt mig


   
SvaraCitera

Oj andra bilden var vacker.


   
SvaraCitera

yesyesknark:

nej jag vet. först var jag inne på helt vanlig old school men nu när jag sett så mycket fint kan jag tänka mig lite finare linjer osv. jag har ju inte helt bestämt mig

Tycker det är finare med lite mer verklighetstrogna istället för sånna som liknar tecknad film 😛 2an va bäst av dom 2.

Kolla på: http://www.tattoojohnny.com/design_guide/tribal_tattooing_and_tribal_tattooing_d...

Det kan va lite svårt att se bilderna eftersom dom är skyddade för att man egentligen ska betala för dom. Men man ser iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Tycker det är finare med lite mer verklighetstrogna istället för sånna som liknar tecknad film 😛 2an va bäst av dom 2.

jo men eller hur 🙂 jag har tänkt på detta motiv mer än ett år tror jag för att jag inte ska ångra mig när det väl är gjort, men nu har jag börjat tänka mer så. jag kan tänka mig någon sorts blandning, gillar hur vingarna är "böjda" bakåt på oldschool fåglarna.

Kablash__:

Det kan va lite svårt att se bilderna eftersom dom är skyddade för att man egentligen ska betala för dom. Men man ser iaf 🙂

oo, tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Oj andra bilden var vacker.

noes [smile]


   
SvaraCitera

yesyesknark:

noes [smile]

Jo det tycker jag. hejdå


   
SvaraCitera

yesyesknark:

såklart, asnice (Du röstade på detta alternativ)

andra var fett vacker [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

andra var fett vacker

haha jag börjar bli mer övertygad om att göra den renare osv.


   
SvaraCitera

yesyesknark:

haha jag börjar bli mer övertygad om att göra den renare osv.

ja den blir nog bättre utan så mycket krimskrams runt


   
SvaraCitera

yesyesknark:

såklart, asnice (Du röstade på detta alternativ)

2an[cheers]


   
SvaraCitera

jag har finaste svalorna på bröstet, men du får inte kopiera dem [smile]


   
SvaraCitera