Aviseringar
Rensa alla

TATUERINGSMASKIN KIT


Ämnesstartare

Hej. Någon som vet var man kan köpa ett tatueringsmaskin-kit i Malmö, Lund, Köpenhamn, Svedala, Ystad, Tommelilla, Arlöv/Burlöv, Kristianstad eller Simrishamn?

Det finns att köpa online men jag behöver den innan tisdag.


   
Citera
Ämnesetiketter

åtta:

Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se »


   
SvaraCitera

PlasticReality:

Det finns att köpa online men jag behöver den innan tisdag.

[rolleyes]

Jag har inget svar men undrar om du kan berätta hur du tänkte när du valde forumdel "Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se" för detta ändamål?


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Åtta

Macktorsken:

Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se »

[cry]


   
SvaraCitera

gå till en tatuerar och fråga? dom borde ju veta.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

undrar om du kan berätta hur du tänkte när du valde forumdel "Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se" för detta ändamål?

Luna Lovegood:

undrar om du kan berätta hur du tänkte när du valde forumdel "Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se" för detta ändamål?

Luna Lovegood:

undrar om du kan berätta hur du tänkte när du valde forumdel "Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se" för detta ändamål?

Luna Lovegood:

undrar om du kan berätta hur du tänkte när du valde forumdel "Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se" för detta ändamål?

Luna Lovegood:

undrar om du kan berätta hur du tänkte när du valde forumdel "Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se" för detta ändamål?

Luna Lovegood:

undrar om du kan berätta hur du tänkte när du valde forumdel "Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se" för detta ändamål?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, jag bara tog något. Blev medlen idag


   
SvaraCitera

Åtta:

[cry]

Haha! [bigsmile]
Fan smått otroligt. [bigsmile]


   
SvaraCitera

PlasticReality:

Det finns att köpa online men jag behöver den innan tisdag.

vad händer då da? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

vad händer då da? 🙂

Jag åker till libanon då. En vän där bad mig köpa en till honom så skulle han betala för den. Jag har redan beställt en på Tattoosweden.se. Jag skulle egentligen åka på söndag men nu ska jag åka på tisdag :/


   
SvaraCitera