Aviseringar
Rensa alla

TBT-tråden: Facebookversion


time
 time
Ämnesstartare

Ni vet säkert att Facebook har en funktion som varje dag tillåter en att se vad man gjorde på samma datum för 1, 2, 3, 4, 5 osv år sedan? Tänkte att det vore kul med en liten pinsam tbt-tråd där vi kan ventilera våra dumma val på internet och posta valfritt inlägg från minnestidslinjen varje dag. 

Kör bara kör! 

Tillägg: OBS, man behöver såklart inte visa sitt namn bara för att jag väljer att göra det, ni har all rätt att vara anonyma. Jag ba fläker ut mig för att jag kan. Puss och kram.


   
Citera
time
 time
Ämnesstartare

Kan börja, för tre år sedan färgade jag tydligen håret rött OCH missbrukade hashtags:

3 år sen.png


   
SvaraCitera

Skrev statusar varje sekund ungefär och delade allt, har tagit bort det och det tog sin lilla tid... Tumme ned

Det var för sex år sedan men ändå...


   
SvaraCitera

du har inget mot mina pinsamheter. dör inombords av ögonblicken och skulle aldrig kunna tänka mig att dela dem. :((


   
SvaraCitera

är redan pinsam i mig själv, vad mer kräver du av mig. man vill se mina positiva återblickar.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

ceka92:
är redan pinsam i mig själv, vad mer kräver du av mig. man vill se mina positiva återblickar.

Tro mig, det finns massor med pinsamt. Men man kan dela med sig av triviala ting också! 


   
SvaraCitera

tbt= tänderna på tork


   
SvaraCitera

HAHA FICK DU BA 3 LIKES TIME Gråter

okej ja har nog aldri fått mer än 2 likes sjlv

jag e fett dålig på facebook

va aktiv o sånt 


   
SvaraCitera

Pinsamt en dag då jag inte fick någon  likes på en hel dag  :/


   
SvaraCitera

Åh pinsamt internet grej
dock inge inlägg elr nått just nu o så va

men ja hade såna trådlösa hörlurar innan .. asstora o typiskt cslolstarcraft-nörd kanske man tänker

så fort ja kom hem så tog ja int av mig dom för än ja skulle sova typ
o så skulle ja ta profilbild te dejtsida elr så vare te tinder första gången kanske 

o så märkte ja int ens att ja hade på mig hörlurarna när ja tog bilden
elr ens efteråt

de va int för än nån annan nämnde det!!!!!!!!! LOL GråterGråter


   
SvaraCitera

har postat typ 3 fb-inlägg sedan jag skaffade kontot 


   
SvaraCitera
Berit

20160306_103250.png
Denna är lite taskigt men han kunde lägga så roliga kommwntarer ibland


   
SvaraCitera

Pinsam.jpg

Haha, herregud.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

2års.png

Det andra var för pinsamt, oden till att ge upp bekantskaper som orsakar mig smärta (ca 5 år) och "äntligen kom mina Simsspel på posten!" (4 år sen). 


   
SvaraCitera

time: äntligen kom mina Simsspel på posten!" (4 år sen).

:33

är besviken på mina posts lately, ibland har jag roliga.. 


   
SvaraCitera